Aak1 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Ja, hva synes dere? Endringer? osv. Jeg synes det er et bra bilde, men er litt usikker på den signaturen og rammen, funker den? http://farm1.static.flickr.com/152/4155846...b0294bb.jpg?v=0 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Den gjennomsiktige rammen funket ikke for meg, heller ikke siganturen, men det var et knallfint bilde. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Ta vekk signaturen, og den gjennomsiktige delen av rammen, da er bildet meget fint. Det kunne vert en anelse mer lyst, og hatt litt mer kontraster. Da blir det så fint så! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Tøft bilde, stygg gjennomsiktig ramme, og sann passende signatur Kunne kanskje vert litt større? Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 selve bildet var knall Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Ok, en liten edited version. Fjernet del av rammen, og byttet ut signaturen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Virkelig fint Men om jeg liker alle blomstene under hovedblomsten er jeg ikke sikker på. Jeg må nok fordøye bildet litt mer, for jeg blir ikke enig med meg selv om jeg liker det eller ikke. På en måte skaper det en følelse av felleskap mellom blomster, men også en urolig bakgrunn. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg er forsåvidt uenig, jeg synes bakgrunnen passet bra, som du sa. Et fellesskap av blomster. Og jeg vil ikke si at noen annen bakgrunn ville passe bedre. (gress i bakgrunnen? jord? Hva annet?) Og det er ikke enkelt å ta bilde av èn blomst i en blomstereng uten blomster i bakgrunnen ^^ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 En annen bakgrunn ville vært slik det er på andre områder på bilder, litt mørk grønnfarge. Jeg vet ikke hva jeg ville gjort, men du skal vite at bildet er veldig fint uansett bakgrunn. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg tror ikke det ville ha passet, ville ha blitt kjedelig.. Men det kan vi jo diskutere fram og tilbake uendelig.. unasett, takk for fine kommentarer og forslag til endringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå