bruker234 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 jeg lurer på hvilken musematte som passer best til logitech G5. jeg har tenkt mest på qpad CT og steelpad 5l. jeg tar gjerne i mot flere forslag, og jeg vil helt at det skal kuste under 500 kr. har tenkt og bestille fra komplett.no så håper de har den der hvis du kommer med andre forslag. takk hvis du svarer meg Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 dere kan gjerne neve noen gode gamer mus og... kan jo titte og se på dem og Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 kom igjen da! pliiiiiiiiiz? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Gå for en 5L du... After extensive testing with first generation laser mice from Microsoft, Logitech and others, the entire production lineup of SteelPad 5L was changed to ensure 100% compatibility. In total the release of SteelPad 5L ended up being delayed for 3 months because we wanted to ensure optimal performance for the new laser technologies. Sitat fra produktsidene til Steelpad 5L. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Vennligst les igjennom retningslinjene og unngå bumping, folk sitter ikke på pinne 24/7 for å svare på akkurat ditt innlegg, det er ingen vits å mase når det ikke har gått en time engang. AtW Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Den svarte de har på Clas Ohlson fungerer glimrende. Lenke til kommentar
roberts83 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 en kompis av meg har 5L..selv har jeg en Terratec Mystify. Begge koster vel ca 350 tror jeg. Begge passer skikkelig bra til G5 styr unna icemat til denne ihvertfall..funker svæææææært dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå