Gå til innhold

Windows Vista Media Center og DVD fra Harddisk

Anbefalte innlegg

Såvidt jeg har fått med meg så er det ikke mulig å spille av *.vob filer fra HD i Vista Media Center, finnes det andre alternativer om man ønsker å spille av DVD'er som ligger på maskina i WVMC? Finnes det andre formater (f.eks WMV) som gjør at jeg får med menyer og ekstramateriale og som støttes av WVMC?

Klarer eventuellt XP MCE å spille av vob filer? Eller må jeg til med mediaportal?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bruker bruker My Movies så kan du spille av dvd-filene dine fra harddisk og over nettverket rett fra Vista Media Center. Et meget bra program!

I XP media center startet den .vob-filene rett fra my videos, det er et mysterium for meg hvorfor dette ikke fungerer i Vista-versjonen.

Men som sagt - legger du inn My Movies, så er det bare å trykke spill av fra Meida Center.

Lenke til kommentar

Ah, høres meget bra ut :) Takk skal du ha, har du noen erfaringer med My Movies? Anbefaler du f.eks. å legge inn filmene som .iso eller som vob?

Må man legge inn alle filmene manuelt i MyMovies, eller har den en funksjon som det f.eks. Mediaportal har der den søker igjennom valgte mapper og legger til de filmene den finner der og medfølgende informasjon?

Endret av karakas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...