karakas Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Såvidt jeg har fått med meg så er det ikke mulig å spille av *.vob filer fra HD i Vista Media Center, finnes det andre alternativer om man ønsker å spille av DVD'er som ligger på maskina i WVMC? Finnes det andre formater (f.eks WMV) som gjør at jeg får med menyer og ekstramateriale og som støttes av WVMC? Klarer eventuellt XP MCE å spille av vob filer? Eller må jeg til med mediaportal? Lenke til kommentar
haglemann Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvis du bruker bruker My Movies så kan du spille av dvd-filene dine fra harddisk og over nettverket rett fra Vista Media Center. Et meget bra program! I XP media center startet den .vob-filene rett fra my videos, det er et mysterium for meg hvorfor dette ikke fungerer i Vista-versjonen. Men som sagt - legger du inn My Movies, så er det bare å trykke spill av fra Meida Center. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Ah, høres meget bra ut Takk skal du ha, har du noen erfaringer med My Movies? Anbefaler du f.eks. å legge inn filmene som .iso eller som vob? Må man legge inn alle filmene manuelt i MyMovies, eller har den en funksjon som det f.eks. Mediaportal har der den søker igjennom valgte mapper og legger til de filmene den finner der og medfølgende informasjon? Endret 11. mars 2007 av karakas Lenke til kommentar
haglemann Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg har ikke brukt programmet veldig mye, men tror du må legge inn manuelt. En ny funksjon er imidlertid at du kan scanne strekkoden på dvd-en Jeg har bare brukt .vob-filer og .avi-filer og det funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå