Aleks_r Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Alle trur at de ikke har lys,men som alle andre fly,Har stealth(F-117 og B-2 ) det også,da det er en nødvendighet.MEN!Navlights ligger oppå vingen! så,du kan trygt smekke på leds'ne dine med god samvittighet! Hilsen en som har fly og data som hobby:) Lenke til kommentar
gixer Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Quote: Den 2002-12-17 15:28, skrev Aleks_r:Alle trur at de ikke har lys,men som alle andre fly,Har stealth(F-117 og B-2 ) det også,da det er en nødvendighet.MEN!Navlights ligger oppå vingen! så,du kan trygt smekke på leds'ne dine med god samvittighet!Hilsen en som har fly og data som hobby:) Jepp, det stemmer! Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 hvis du skulle hatt deltavifter i vingen, kommer du ikke til å få noe stealth fly, men ett harrier! (hele greia vil fly med de viftene for dem som er treige i huet..:razz:) Lenke til kommentar
oceana Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 hm, er det bare meg, eller har han ikke nevnt hvilket fly det er snakk om, er det B2 eller F-117 ? Ville foretrukket F-117, siden det er vanskeligst å bygge...(dessuten er flyvegenskapene elendige, i tilfelle vind...:smile: ) lykke til med prosjektet, selv om jeg har mine tvil om det blir gjennomført...de fleste slike prosjekter havner på hylla etterhvert... snakker av erfaring :smile: Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 Det er selvsagt F 117 Nighthawk ja Skal prøve og legge ut noen tegninger i morgen.. Men den spesielle formen til dette flyet, gjør det ikke akkurat beregnet for pcbygging nei.. Men skal da prøve, selv om at det ikke blir enkelt... Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg har lagt ut en foreløbig tegning på nedenforstående adresse... http://www.uthusconsulting.com/forelobigtegning.jpg Jeg må beklage den dårlige kvaliyeten på skanningen, pga dårlig skanner, program på nederlandsk (skal være engelsk)... Denne vil bli noe modifisert.... Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Hva slags materialer bruker du? Alu for vinger??? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 legg inn 10 delta vifter inni for å få riktig lyd da :smile: Lenke til kommentar
dj_doggy Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 hehe, blir nok stilig det, men hvis du vil minske strørrelsen på det, så kan du kjøpe ett nytt hk, 15x15 ca, så slipper du å lage ett digert fly som tar hele pulten... Lenke til kommentar
quack Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Det skal snø i helvete og være fred på jord før det flyet ser dagens lys! Kjenner desverre til den type prosjekter selv Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Ettersom det hovedkortet jeg skulle ha inni var et vanlig stort hovedkort så ville nok det stealthflyet tatt veldig stor plass, men med et itx hovedkort hadde det sikkert vært mye enklere. Derfor har valgt å legge dette prosjektet på is inntil videre, men det positive er at jeg kommer til å bygge et annet kabinett med det klingende navnet "UC Cube", som forresten ligner mye på MAC Cube kabinettene.. Og for de som måtte undre, så er dette kabinettet ferdig tegnet (6-7 sider) og arbeidet er i full gang... Materialene er som følger: Teak, Skifer, Plexiglass og litt kork til vibrasjonsdemping og støydemping av diverse ting. Øverst på kabinettet skal det være plexiglass på 3 sider pluss topplokket Målene på kabinetter er som følger: Bredde ca 30cm, Lengde ca 40cm og høyde ca 40 cm Dette vil bli et stillig kabinett med god ytelse og støysvakt (med alle komponenter på plass, ca 20 Desibel i støynivå Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 oi oi oi!! hvorfor ikke bygge nå på rappen!! kan du gi meg dine tegninger så kan bygge den heller bare spøkte med deg.. håper det blir bra.. =) .. Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 lykke til, hørtes ut som ett prosjekt Jeg nøyer meg med en handjager Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Høres bra ut, men synd at det stealth fly kabinettet ble lagt på is, hadde gledet meg til å se det lykke til med kuben din du Lenke til kommentar
quack Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Det var jo overraskende at stealth-prosjektet blei avlyst menmen, lykke til med neste prosjekt. Hvis det blir noe av da Uansett, min mening er at det er interessant å lese om folks prosjekter når de er ferdige, ikke mens de er på planleggingstadiet (og meget muligens ikke blir noe av..) Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Sitat: Det var jo overraskende at stealth-prosjektet blei avlyst menmen, lykke til med neste prosjekt. Hvis det blir noe av da Tåpelig deluxe spør du meg... Klart det blir noe av det fordi jeg har allerede startet.... LOL... Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Kan ta litt tid med bilder, har vanlig kamera, men ikke digitalt Men i løpet av januar så blir det bilder osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå