Gå til innhold

Stillig Stealth Fly Kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-17 15:28, skrev Aleks_r:

Alle trur at de ikke har lys,men som alle andre fly,Har stealth(F-117 og B-2 ) det også,da det er en nødvendighet.MEN!Navlights ligger oppå vingen! så,du kan trygt smekke på leds'ne dine med god samvittighet!

Hilsen en som har fly og data som hobby:)



 

Jepp, det stemmer!

Lenke til kommentar

hm, er det bare meg, eller har han ikke nevnt hvilket fly det er snakk om, er det B2 eller F-117 ?

 

Ville foretrukket F-117, siden det er vanskeligst å bygge...(dessuten er flyvegenskapene elendige, i tilfelle vind...:smile: )

 

 

lykke til med prosjektet, selv om jeg har mine tvil om det blir gjennomført...de fleste slike prosjekter havner på hylla etterhvert...

snakker av erfaring :smile:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ettersom det hovedkortet jeg skulle ha inni var et vanlig stort hovedkort så ville nok det stealthflyet tatt veldig stor plass, men med et itx hovedkort hadde det sikkert vært mye enklere.

 

Derfor har valgt å legge dette prosjektet på is inntil videre, men det positive er at jeg kommer til å bygge et annet kabinett med det klingende navnet "UC Cube", som forresten ligner mye på MAC Cube kabinettene..

 

Og for de som måtte undre, så er dette kabinettet ferdig tegnet (6-7 sider) og arbeidet er i full gang...

 

Materialene er som følger: Teak, Skifer, Plexiglass og litt kork til vibrasjonsdemping og støydemping av diverse ting.

 

Øverst på kabinettet skal det være plexiglass på 3 sider pluss topplokket

Målene på kabinetter er som følger: Bredde ca 30cm, Lengde ca 40cm og høyde ca 40 cm

 

Dette vil bli et stillig kabinett med god ytelse og støysvakt (med alle komponenter på plass, ca 20 Desibel i støynivå

Lenke til kommentar

Det var jo overraskende at stealth-prosjektet blei avlyst :roll:

menmen, lykke til med neste prosjekt. Hvis det blir noe av da :D

 

Uansett, min mening er at det er interessant å lese om folks prosjekter når de er ferdige, ikke mens de er på planleggingstadiet (og meget muligens ikke blir noe av..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...