Gå til innhold

Stillig Stealth Fly Kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-11 14:45, skrev CaNaBiS:

Smekk inn et par LED's på vingene daa!! slik at det ser ut som varsel lys?! Eller er vell ikke det på sonen fly?


 

Ettersom det er Stealth og stealth er tilnærmetlikt usynlig, tror jeg neppe blinkende lamper er en fordel når man skjuler seg :wink:

Lenke til kommentar

Jo da

 

Dette skal bli spennende det ja, materialvalget skyldes at jeg har alle ingrediensene liggende hjemme og som bare venter på å bli brukt, bilder kan sikkert ventes på nyåret (januar..)

 

Har egentlig tenkt å ha leds på vingene (i motsetning til egentlige stealth fly)som binker når hardiskene jobber.

 

Med de materialene så blir kansje ikke superlett, men sagt stødig, det skal stå 3 støtter (kansje små hjul). Hovedkortet ligger på midten (akkurat som på desktop kabinetter), harddisker i hver vinge (2 disker foreløbig, men det er plass for fler), Dvd rom, cd brenner og strøm er plassert i cockpit. Diskettstasjon vet jeg ikke hvor jeg skal ha enda (kansje i fronten).

 

Mulig konfigurasjon blir som følger:

 

- Aopen AX4 PE Tube hovedkort med 512 Mb Corsair pc400 ddr ram.

- 2 Harddisker som blir kjølet av to 120 mm enermax vifter som blir temperatur regulert osv.

- Intel P4 2.5 Ghz 533 Mhz CPU som blir kjølet av en gedigen Zalman kjøleribbe (908 gram) 120 mm vifte oppå kabinettet (bak cdbrenner) som er temperatur regulert og suger ut varmluft fra kjøleribben

- Raidkort

- Asus Geforce 4 Ti4400

- Yamaha 44x2x44x cdbrenner og Pioneer skjult bak cockpit vindu

- Thermaltake strømforsying (ekstra støysvak)

- Egentlig skjult av/på knapp og reset knapp på undersiden av skroget

 

50/60 cm bredt formet som en diamant så å si

ca 60cm langt og ca 20 cm høyt

 

Fordeler: Støysvakt, Høy ytelse, Kult utseende

Ulemper: kansje i største laget, kansje litt tungt, passer neppe inn på et vanlig kontor, men endog fint hvis man derimot jobber i luftforsvaret, luftfartsverket, flyselskap eller liknende og har god plass

 

[ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-12-12 00:19 ]

Lenke til kommentar

Tegninger er under arbeid og blir publisert i løpet av få dager...

 

Mye beregninger og slikt som må til

 

Og varmen fra cpu kommer ikke ut under vingene...

Til tross for at det gjør det på orginalen...

Men så koster nok også den 122 Milloner US Dollars og er bidige mye større...

 

Hovedsaken er at pc delene får plass og samtidlig ikke dekker hele skrivebordet...

Og husk at dette ikke skal være en nøyaktig modell av et stealthfly, men et pc kabinett....

 

Operasjon Stealth er i gangsatt..

 

[ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-12-16 14:27 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...