figure_02 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jaha, i slutten av mars skal jeg og to andre levere et prosjekt/hefte med emnet "hvorfor trene?" som skal være på minst 10 data skrevne sider. Trenger tips til stoff vi kan ta med, har ingen ideer forsåvidt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 kjør igang med ett fire dagers opplegg så skjønner du det fort i slutten av måneden Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg vet at man bør trene for å leve sunt og blabla, men hvordan skal jeg få dette over 10 sider? Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg ville delt oppgaven i to fysiologisk aspekter ved trening -sterkere musker (gjør at vi orker mer) -bedre holdning -sterkere benbygning (ikke så skjør, spesielt kvinner og benskjørhet - kan motvirkes med trening) -forbedret blodomløp -styrket hjerte (lever kanskje lenger) - redusert fare for en rekke sykdommer -vektkontroll/reduksjon/økning psykologiske aspekter ved trening -selvtillitt -velvære Samfunnsmessige fordeler - befolkning i form - kan gi redusert sykefravær - reduserte helsekøer (se fysiologiske asp: risiko for sykdom) = penger spart som kan brukes til noe annet Sikkert masse annet, men det var det jeg kom på i farten Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Takk for et utfyllende svar! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Flere innspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå