Gå til innhold

"Windows bilde- og faksbehandling" Fungerer ikke!

Anbefalte innlegg

Ja, endret både emnetittel og innhold i 1. innlegg for å få litt mer respons.

Når jeg skal åpne bildefiler og velger "Windows bilde- og faksbehandling" i "Open with" skjer det ingen ting. Det er der som et alternativ men fungerer ikke!

Erling

Endret av happy camper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjer når du åpner et bilde, da?

Kan jo hende bilde-filer er satt til å åpne default i et annet program.

Hvilket program bilder skal åpnes i, kan du jo velge ved å høyreklikke på bildet, velge "åpne i", og velge "Windows bilde- og faksbehandling".

Eller hvis du vil velge at den default åpner i "Windows bilde- og faksbehandling", høyreklikker du på bildet, velger egenskaper, og bytter der det står "Åpnes i:", ved å trykke på "endre"-knappen.

Sånn er det ihvertfall på XP. Vet at dette bildeprogrammet ikke finnes på win98, osv..

EDIT: Dette må du da gjøre for alle bildeformater, tror jeg.. .jpg, .gif, .png, osv..

Lykke til! :)

Endret av heismann
Lenke til kommentar

Windows bilde. og faksbehandling var ordet jeg lette etter! :)

Problemet er at når jeg velger "Windows Picture and Fax wiever" i "open with" så skjer det ingen verdens ting.

Nå må jeg åpne i enten paint eller IE, noe som kan være travelt når du blar gjennom album!

Anyone?

Erling

Lenke til kommentar

Det er jo rett og slett mulig at programmet ikke ligger på pc-en din, av en eller annen grunn. Men det må vel være mulig å få tak i det?

Jeg prøvde å lokalisere programmet på pc-en min, men fant det ikke. Det dukket heller ikke opp noen nye prosesser i task manager da jeg startet det, og det ser egentlig ut som om det bare kjører under explorer.exe, så noe mer enn dette tror jeg ikke at jeg kan hjelpe deg, dessverre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...