mad-max^ Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg og noen kammerater skulle spille red alert 2 + yuri i nettverk her en dag. Problemet var bare at Jeg og en annen som kjører xp pro, ikke fant gamet til de andre som kjørte xp home/98/me. De fant hverandre og de fant oss, men de kom ikke inn. Vi fant ikke dem når de lagde. Så jeg lurer på hvordan vi får fiksa dette? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Red alert bruker vell ipx, ta og innstaler den protokollen. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Nettopp. Og det var et eller annet trikseri jeg måtte gjøre for å få IPX oppe og gå skikkelig med RA. Husker ikke nøyaktig hva, dog. :sad: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Hadde samme problem. Regner med at dere har ipx installert. Det som gjorde susen for meg og lillebroren min var å gå på options og forandre på de "00 00 00 00 12 324 54 45" som står i de listeboksene i options/network. Med litt prøving og feiling burde det gå. Fremdeles jeg som må hoste fordi ellers finner vi ikke serveren. Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Husk at alle må ha samme Patchet versjon også! Opplevde det samme og installerte IPX, gjorde som Den Polse men fremdeles en som ikke fikk til; han hadde ikke oppgradert til samme patch som oss andre, da han gjorde det fungerte det med en gang. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Ja, installer IPX og gjør det den pølse sa. Du bør velge den som slutter på C8 på hver av maskinene, etter min erfaring iallefall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå