Snufi Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Hei, jeg lurte på om noen her hadde et tv å anbefale? Det er til bestemor og bestefar. Prisen kan ligge rundt 15 000kr. Dei er veldig opteken av at det skal vær fint, eks heil svart. Det må vær innbygd høytalere, og hadde det vore på elkjop eller expert så hadde jo det og vore kjempe fint Takk for svar:D Endret 12. mars 2007 av Snufi Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Ville meldt meg på dette opplegget på Avforum. Det er virkelig en god deal altså. Det er riktignok 37", men det er en kjempegod tv. Og så får du det til 11400,- Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Tusen takk. Men det skulle absolut vore 32, sidan det er bestemor og dei så skal ha det, så trur eg ikkje dei er så ute etter å ha eit stort tv. Men er det noen som vett kosen det er å få tak i deler til eit Lg tv? Onkel hadde ein Lg mobil å den gjekk det ikkje ant å få takk i deler til nesten. Lenke til kommentar
Trinity32 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 LSD er forresten noe helt annet enn LCD LSD er en syre som står på narkotikalisten Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Oy, eg hadde skreve feil. Men nå har eg fiksa det;D.. Tusen takk får du sa ifra;D Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Denne sies å være bra: https://prisguiden.no/product.php?productId=56355 Test her: http://forbruker.no/digital/tester/tv/article1640786.ece Deler til LG? Har du tenkt å reparere den selv hvis den blir ødelagt? Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Denne sies å være bra: https://prisguiden.no/product.php?productId=56355Test her: http://forbruker.no/digital/tester/tv/article1640786.ece Deler til LG? Har du tenkt å reparere den selv hvis den blir ødelagt? 8146727[/snapback] Nei, det var berre det at dei var litt skeptiskte til og velge Lg fordi det var vanskelegt og få tak i deller, Men berre gløm det;D. Tusen takk får at du fant et;D Endret 13. mars 2007 av Snufi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Du kan jo nevne at de selvsagt har 5 års reklamasjonsrett på TV-er, videre at LCD som teknologi er mye mer bestandig enn dagens billedrørs-TV-er. Selve panelene har en levetid på 50-70 000 timer, du kan selv regne ut hvor mange døgn det er (naturligvis vil noe ryke innen 2X år, men innen da har man byttet TV uansett. ) (Om LG:) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor LG Electronics, datterselskapet til LG, ble grunnlagt i 1958 i Seoul og var pionérer innen utviklingen av den første radiomottakeren i Korea. Ikke lenge etter startet produksjonen av egne TV-apparater, først og fremst til hjemmemarkedet. I dag består LG Electronics av et nettverk på 76 datterselskaper med 65 000 ansatte i 37 land over hele verden. Produktene distribueres i mer enn 150 land. LG Electronics Inc hadde i 2003 en omsetning på 29,9 milliarder USD. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Du kan jo nevne at de selvsagt har 5 års reklamasjonsrett på TV-er, videre at LCD som teknologi er mye mer bestandig enn dagens billedrørs-TV-er. Selve panelene har en levetid på 50-70 000 timer, du kan selv regne ut hvor mange døgn det er (naturligvis vil noe ryke innen 2X år, men innen da har man byttet TV uansett. ) (Om LG:) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor LG Electronics, datterselskapet til LG, ble grunnlagt i 1958 i Seoul og var pionérer innen utviklingen av den første radiomottakeren i Korea. Ikke lenge etter startet produksjonen av egne TV-apparater, først og fremst til hjemmemarkedet. I dag består LG Electronics av et nettverk på 76 datterselskaper med 65 000 ansatte i 37 land over hele verden. Produktene distribueres i mer enn 150 land. LG Electronics Inc hadde i 2003 en omsetning på 29,9 milliarder USD. 8147593[/snapback] Som sakt det er bestemor og dei så skal ha tv, dei kommer til å ha det i 100 år til Men takk får det du skreiv. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hvis du absolutt ikke vil ha den i 37", finnes LB2R i 32" tommer og. Jeg har selv tv fra LG og er svært fornøyd. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Ok skal sjå litt på det, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå