VetleRsport Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Har planer om å lage et hdd rack selv av stål, men så lurer jeg på om jeg må ha en USB kobling til vær av hdd'ne eller om jeg kan ha bare en USB til alle harddiskene..?? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette er bare en kladd da.. Men jeg skal ha noen vifter å sånt i den å. Håper på fine svar Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Ingen som vet hvor mange ledninger jeg må ha? Hvis jeg lager en type kontroll kort han jeg vel få det ned til 1 ledning eller? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Du trenger bare én kabel til en USB-hub hvor alle diskene blir tilkoblet. Hver USB-kontroller kan ha tilkoblet 127 enheter. https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Men åssen skal jeg få en overgang fra IDE til USB og SATA og USB da? Og åssen skal jeg årdne strøm inn til alle hdd'ne? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Eh.. jeg regnet med du allerede hadde roen på det siden du spurte hvor hvordan du kunne få mange USB-kabler der inn. Om du skal bruke USB er nok det letteste å kjøpe en rekke slike kabinetter som du tar kontrollerkortet ut av. Vil du spare en del penger kjøper du på Ebay fra f.eks Kina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå