Ustedalen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Må jo også si at det er jævlig irriterende hvis damen din "aldri" har tid til å være med deg, og prioriterer andre ting hele tiden. Eksen min gjorde det, og det var ganske likt som det du sier. Selv tror jeg hun ikke tørte å slå opp, og ventet til jeg flyttet til USA. Dette merker vi, og det er det mest idiotiske du kan gjøre mot en gutt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hun sa jo at hun hadde det. Dette har skjedd nå i det siste.. I den tiden jeg snakker om nå.. Vet ikke når det begynte, men var ikke så lenge siden. Hun sier hun har tenkt en del på det, men eg syntes vi burde snakke om det da.. 8122284[/snapback] Jeg skal anbefale deg å ikke sette deg for mye inn i hva hun føler. Du kommer ikke til å forstå deg på det uansett. La oss si at hun faktisk aldri har følt noe for deg. Ville det ikke være bedre for deg å tro at hun har hatt fantastiske følelser for deg og mistet de, enn at hun aldri har hatt noen? Jeg sier ikke at hun aldri har hatt det, men noen ting er det greiest å ikke grave i. Jeg anbefaler deg å prate med henne om det, men vær forsiktig med hva du sier. Ikke fortell henne hva hun føler eller har følt, for uavhengig av hvor sikker du er, har du mest sannsynlig feil. Sånn er det alltid. Du burde heller ikke prøve å "true" henne til å være sammen med deg. Om du er veldig forelsket og greier, virker det fristende å si "ååå, jeg får selvmordstanker uten deg" bla bla bla, men ikke gjør det. Da vil hun bare bli enda mer lei seg, får det enda verre, og du kommer mest sannsynlig til å drive henne enda lenger vekk fra deg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Minner om regler for bruk av gjesteposting. To poster er slettet. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Hmm, ja er muligens noe i det dere sier, men egentlig så tror jeg veldig lite på mye av det med følelsene og måten jeg har "mast" på henne på. Men er vel egentlig ikke mye igjen å hente i den jenten, hun ga tydeligvis alt opp og nå er det ikke noe oss to mer.. Merker jo selv at jeg sliter med det enda. Lurer på hvor lang tid det tar å komme over hun på :\ Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Merker jo selv at jeg sliter med det enda. Lurer på hvor lang tid det tar å komme over hun på :\ 8160710[/snapback] Det kommer helt ann paa. Det kan gaa veldig fort, eller mange maaneder. Kommer ann paa hvordan hun oppfoerer seg og lignende. Begynner hun aa oppfoere seg som en idiot tror jeg foelelsene vil forsvinne ganske fort. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 For 5 uker siden så var alt fint. Det var ikke det, skjønner du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå