Jokka1990 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Vet absolutt ikke hvor jeg skal begynne men.. Igår så fikk jeg vite fra hun jeg er sammen med at hun ikke trodde hun var forelsket i meg og at hun ikke visste hvilke følelser hun hadde for meg. Hun sa det hadde vart en stund. Idag så virker det ganske opplagt at hun ikke vil være sammen med meg lengre. Vi har ikke snakket om noe av dette, men hun sier hun vet hva hun vil og at det ikke er mye å si. Så hun ville ikke komme til meg i dag, men ville ta det på tlf i kveld. Til slutt fikk jeg henne til å innse at hun måtte komme til meg og det gjør hun nå i kveld. For 5 uker siden så var alt fint. Ihvertfall som jeg husket.. Men jeg ble syk, og fikk ikke kysse henne før jeg var frisk igjen. Det var da vi begynte å være sjeldnere med hverandre. Hun fikk det travelt med lekser, jobb og trening mens jeg bare maste på å få være mer med hun. Vi var med hverandre ca 1 gang i uken. Annenhver uke så bor hun hos faren som er 5 min unna meg med bil, og den andre uken så bor hun hos moren som betyr buss til byn og buss videre igjen (minst 1 time). Vi var sjeldent med hverandre fram til vinterferien. Første helgen var jeg med hun. Det var en lørdag og vi koste på sofaen uten kyssing og så på den nye Rocky filmen. Da hun var gått spurte jeg om vi kunne være sammen på søndagen, men det kunne hun ikke siden hun hadde mye lekser og skulle i besøk til en kompis som ble 18. Vi fikk derfor flyttet det til mandag/tirsdag (husker ikke helt). Var omtrent da vi snakket om at jeg fikk lov til å kysse henne neste gang. Hun nevnte også at jeg var veldig forsiktig angående beføling og slikt og at jeg gjerne fikk lov til å beføle brystene hennes også.. Hehe.. (kan være det var noen dager etter, men tror det var lørdag til søndag). På søndag så ble det ingenting av 18 åringen, men hun måtte jobbe og gjøre lekser. Om kvelden fikk jeg også vite at hun skulle reise til hytten sammen med sin yngre bror og hans kompis pluss 2 av bestevennene hennes. Der skulle de være til torsdag. Så avtalen vår på mandag/tirsdag ble det ingenting av, men vi flyttet det til fredag istedet. Vi snakket på msn og sendte meldinger omtrent hver dag da hun var på hytten (var ikke stabilt mobilt nettverk der). Ingenting virket galt og vi pratet som før. Men på onsdag så fortalte hun meg en liten endring. De måtte være der til lørdag siden foreldrene kom ut på hytten og ville ha litt tid med barna sine. Dette ble hun nok så irritert og skuffet over siden hun hadde gledet seg til fredag. Men hun klarte ikke å mase seg til å reise hjem tidligere heller så. På torsdag så stakk jeg ut med besteveninnen min som jeg bare har en av. Dette visste jo "kjæresten" min. Vi stakk i byn og shoppet. Jeg er omtrent aldri med besteveninnen min heller så. Men om kvelden så fortalte jeg noe til "kjæresten" min: Besteveninnen min måtte kjøpe seg undertøy og da spurte hun om jeg kunne avgjøre om undertøyet så bra ut på henne osv. Jeg så ingenting galt i det da og så jo selvsagt etter. Men etterpå følte jeg meg råtten siden jeg holder på med en annen. Dette sa "kjæresten" min at hun reagerte litt på og ble veldig sjalu for. Men ble ingen stor diskusjon av dette siden alt gikk fint. På lørdagen kunne hun heller ikke være med meg. Hun skulle besøke han bestekompisen som hadde filmkveld med vennene sine siden han ble 18. Derfor dro hun ut til han og jeg fant ut at jeg skulle dra på kino med en vennine av meg. Tilfeldigvis så jeg hun på bussen når jeg var på vei til byn, men hun spratt av før jeg fikk sagt noe. Hun skulle jo ut til han kompisen. En liten ting om han kompisen: Han har kjæreste, men han og hun jeg holder på med holdt på sammen og var forelsket i sommer. Men i det siste har jeg følt at hun har snakket litt for mye om han, men ja. På søndagen, altså dagen etterpå, så skulle hun jobbe mer med prosjektet de hadde på skolen. De holdt på i grupper og lagde film så hun var travelt opptatt. Men så ble det ingenting av dette siden han ene i gruppen ikke kunne den dagen, de forflyttet det derfor til mandag. Istedet så gikk hun på jobb. Jeg spurte om hun kunne være med meg etterpå, og hun sa kanskje om hun fikk tid. Det gjorde hun ikke siden hun hadde andre lekser også. Hun sa foresten at vi heller skulle treffes mandag og/eller tirsdag kveld. Jeg begynte å bli lei. Hun har hele tiden sagt at hun skulle skjerpe seg og få mer tid til meg. Til og med denne helgen jeg snakker om nå. Det er som regel alltid meg som sender meldinger til henne først så dette orket jeg ikke lenger. Derfor tekte jeg at jeg skulle teste hun litt. Mandagen hørte jeg ingenting fra henne og tirsdagen heller ikke. Jeg ringte hun tirsdag kveld og hun sendte melding senere. Hun hadde jobbet tirsdagen, og mandagen var hun veldig opptatt med det filmprosjektet. Onsdag så fikk hun heller ikke tid til meg og ikke torsdag heller siden hun måtte på trening og så på teateret med klassen etterpå. Jeg spurte henne om jeg kunne være med hun på fredag, men det kunne hun ikke. Hun skulle på den "klubben" som jeg ikke drar på, men som hun er på hver fredag. Jeg prøvde selvsagt å få henne til å droppe å gå dit og heller være med meg, men det kunne hun ikke siden hun hadde lovet de som er der at hun skulle komme siden hun ikke var der lenge nok sist gang. Jeg spurte om hun i det hele tatt hadde lyst å være med meg, og hun svarte at hun ikke visste.. Jeg spurte om hun var forelsket i meg, og hun sa at det var det hun ikke trodde hun var. Hun sa også at hun ikke visste hvilke følelser hun hadde for meg lengre, og at dette hadde pågått en liten stund uten at hun hadde sagt noe. (dette var igår). I dag så virker det ganske klart at hun vil gjøre det slutt siden hun sier hva hun vil og at det ikke er mye å snakke om, pluss mye greier til. Derfor vil hun si det på telefon i kveld, men jeg fikk snakket meg til at hun kommet etter jobb i 7-8 tiden i kveld. -- Det jeg syntes er så rart er at det virker som om hun ikke vil snakke om det, og at hun vil gi meg opp. Hvorfor har hun mistet følelsene for meg? Egentlig så virker hun veldig usikker på hva hun vil.. Hun sa også at hun tok litt pause fra meg i det siste siden hun ikke visste hva hun følte lengre.. Er det smart? Er det ikke bedre å være mer med meg da? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vet ikke hva jeg skal si senere.. Jeg vet ikke hva jeg og hun skal gjøre.. Jeg vil fortsette med hun.. Jeg vil ikke miste hun.. Er sykt forelsket i hun.. Vi har vært sammen i litt over 2 mnd nå, og har holdt på siden oktober/november. Vi er 16/17 år. Vil jo ikke at dette skal ta slutt.. Er det noe jeg kan gjøre tror dere? ------- Beklager om det var rotete skrevet, men vet ikke hva jeg skal si og hvor jeg skal begynne... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Vel, dere har ikke akkurat vært sammen så veldig lenge. Hun innså vel bare at du ikke var det hun var ute etter. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Vel, dere har ikke akkurat vært sammen så veldig lenge. Hun innså vel bare at du ikke var det hun var ute etter. 8122174[/snapback] Nei har jo ikke det, men mister ikke følelser så lett. Dessuten liker hun meg utrolig godt sier hun. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Vel, dere har ikke akkurat vært sammen så veldig lenge. Hun innså vel bare at du ikke var det hun var ute etter. 8122174[/snapback] Nei har jo ikke det, men mister ikke følelser så lett. Dessuten liker hun meg utrolig godt sier hun. 8122180[/snapback] Kanskje hun aldri hadde den type følelser? Man kan like en person på forskjellige plan. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Vel, dere har ikke akkurat vært sammen så veldig lenge. Hun innså vel bare at du ikke var det hun var ute etter. 8122174[/snapback] Nei har jo ikke det, men mister ikke følelser så lett. Dessuten liker hun meg utrolig godt sier hun. 8122180[/snapback] Kanskje hun aldri hadde den type følelser? Man kan like en person på forskjellige plan. 8122189[/snapback] Hun sa jo at hun hadde det. Dette har skjedd nå i det siste.. I den tiden jeg snakker om nå.. Vet ikke når det begynte, men var ikke så lenge siden. Hun sier hun har tenkt en del på det, men eg syntes vi burde snakke om det da.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Folk sier mye rart. Siden dere bare har vært sammen noen måneder kan det hende at hun ikke var sikker på hva hun følte for deg til å begynne med og bare "fløt med det" og oppdager nå at dere ikke passer sammen. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Det der tror jeg lite på egentlig. For hun har ikke løyet om sånne ting. EDIT: Fikk foresten en melding nå der hun sier at hun har bestemt seg og at det ikke har noe med meg å gjøre. Hun kommer senere i kveld for å fortelle så.. Endret 10. mars 2007 av mX_D Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Du kom inn på et punkt her om at du var forsiktig når det gjelder beføling av kroppen hennes. Dette er vel ikke hovedsaklig problemet, men dette kan være et viktig punkt, ettersom mange jenter ikke er så begeistret for de "forsiktige" typene. Du virker ikke som en veldig sosial person heller. Det kan høres ut som du ikke bedriver noen aktiviteter, og ikke er i det minste interessert i å bli kjent med nye mennesker. Endret 10. mars 2007 av Leptox Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Du kom inn på et punkt her om at du var forsiktig når det gjelder beføling av kroppen hennes. Dette er vel ikke hovedsaklig problemet, men dette kan være et viktig punkt, ettersom mange jenter ikke er så begeistret for de "forsiktige" typene. Du virker ikke som en veldig sosial person heller. Det kan høres ut som du ikke bedriver noen aktiviteter, og ikke er i det minste interessert i å bli kjent med nye mennesker. 8122386[/snapback] Det kan jo være, men jeg har gått forsiktig fram med hun, noe hun syntes var helt greit siden hun aldri har vært sammen med noen før. Akkurat nå så tror jeg at jeg klarer meg fint. Har blitt bedre venn med en og ting går bedre.. Jeg trener en del også. Er veldig sosial ellers. Men hva har det å si? Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Du kom inn på et punkt her om at du var forsiktig når det gjelder beføling av kroppen hennes. Dette er vel ikke hovedsaklig problemet, men dette kan være et viktig punkt, ettersom mange jenter ikke er så begeistret for de "forsiktige" typene. Du virker ikke som en veldig sosial person heller. Det kan høres ut som du ikke bedriver noen aktiviteter, og ikke er i det minste interessert i å bli kjent med nye mennesker. 8122386[/snapback] Det kan jo være, men jeg har gått forsiktig fram med hun, noe hun syntes var helt greit siden hun aldri har vært sammen med noen før. Akkurat nå så tror jeg at jeg klarer meg fint. Har blitt bedre venn med en og ting går bedre.. Jeg trener en del også. Er veldig sosial ellers. Men hva har det å si? 8122416[/snapback] Hun kan se på deg som en "outsider", og er kanskje flau over deg ovenfor vennene sine. Ikke vet jeg, bare en tanke. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Nei det hadde ingenting med saken å gjøre. Vi har pratet sammen nå. Vi er og blir ikke sammen, men bare venner siden vi har fungert godt som det og. Jeg vil ikke ødelegge USA drømmen hennes til neste år heller.. Og hun har hatt det utrolig fint med meg sa hun. Hun er veldig glad i meg Og jeg fikk en god klem Tror jeg skal klare meg fint! Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Du skal bare vere glad for at du ikke er med henne lengre. Det finnes MANGE andre jenter som er _MYE_ bedre en henne! Get on up, get on up and dance.. ;D-< ;D|-< ;D/-< Endret 11. mars 2007 av Shahab Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Get on up, get on up and dance.. ;D-< ;D|-< ;D/-< 8125902[/snapback] One day I will be famous for inventing a machine than can stab someone over the Internet. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Haha.. Vel, ja jeg føler meg egentlig mye bedre.. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Haha..Vel, ja jeg føler meg egentlig mye bedre.. 8126194[/snapback] Godt å høre. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Prøve undertøy? Det er da vel ytterst sjelden. De fleste kjenner sine størrelser når det kommer til undertøy. Hun tente vel på at du så henne. She's got the hawts for you. Endret 11. mars 2007 av Veronica Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Prøve undertøy? Det er da vel ytterst sjelden. De fleste kjenner sine størrelser når det kommer til undertøy.Hun tente vel på at du så henne. She's got the hawts for you. 8126296[/snapback] noe sånt jeg tenkte og Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Hadde det bare vært så Hun er skamdeilig Og jeg var forelsket i hun før.. Men ja, hun visste faktisk ikke størrelsen helt Derfor jeg bestemte Endret 11. mars 2007 av mX_D Lenke til kommentar
Timur Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Bare til neste gang, ta et hint. Det er bedre at du gir de litt tid til å være sammen med venner og slikt, ingen har vondt av litt savn. Måten du driver og maser på gjør at de blir utrolig lei, samtidig som det virker som du ikke har noe liv. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Bare til neste gang, ta et hint. Det er bedre at du gir de litt tid til å være sammen med venner og slikt, ingen har vondt av litt savn. Måten du driver og maser på gjør at de blir utrolig lei, samtidig som det virker som du ikke har noe liv. 8149113[/snapback] Enig, Å virke stressende og desperat er ikke noe som gjør deg spennende. Hva er kjipere enn å få denne: "Hei, Hva driver du med? Klem" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå