Gå til innhold

Hvordan er Nokia N70?

Anbefalte innlegg

Min SE K510i oppfører seg veldig rart om dagen, så jeg tenkte meg derfor å skaffe meg en ny mobil.

Syntes N70 virka både kul, god og rimelig. Noen som har noen erfaringer? Er det andre dere heller ville anbefalt i samme prisklasse (ca. 2000-2500)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

N70 er stor, men veldig bra.

Godt utrustet, med et veldig bra kamera.

Har printet ut gode bilder i A4 format....

N73 er på tilbud nå til rett under tusenlappen nå, den er smalere og høyere.

Ellers synes jeg Nokia generelt har en dårlig tilkoblingsløsning på kontakten, vanskelig å sette i og dra ut.

Det mest irriterende med N70, i likhet med alle nye nokia telefoner nå, er at laderen er utstyrt med en mikroplugg som knekker bare man ser på den.

Må regne med å kjøpe ny lader 2-4 ganger i året, og er butikken snill så får du det på garantien etter å ha kjøpt de første 2-3 laderne.

FY, Nokia!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Så dere vil anbefale den altså?

Er stort sett bare interessert i en mobil som koster under 2500, er solid, ser kul ut og har de mest grunnleggende funksjonene (ikke fantastisk kamera og windows mobile)

Lenke til kommentar

Har hatt min N70 i ett år nå ca, og jeg er veldig fornøyd.

Ankh: hvordan du klarer å knekke lade pluggen er for meg ett mysterium, kanskje det sier mere om hvordan du behandler pluggen kontra pluggens kvalitet? Har alldri vært i nærheten av å ødelegge pluggen. Og kontakten til datakabelen er helt grei den, grei å sette i å ta ut.

C tasten er noe man venner seg til, går fint å nå den med en mellomstor tommel ja. Tastene sitter noe tett, men det er også en vanesak.

Har brukt N73 i 6 mnd nå, og det var en fornøyelse å komme tilbake til N70 sine taster.

Lenke til kommentar

har en n70, helt grei telefon, men ja litt treg innimellom, og til den som knekker ladepluggen så skjønner ikke jeg hvordan man klarer det!

En billig telefon som anbefales er E50, topp liten telefon,

dog ikke noe 3g men har serie 60

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...