ØysteinI Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Mulig du har lest feil: Komplett.no er en NETTBUTIKK. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Nei! Hva er d for et spørsmål? :razz: Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 personlig har jeg gode erfaringer med komplett Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 viss dette er eit spørsmål er det _meget_ rart stillt... kva har gitt deg det inntrykket?? viss det er ein påstand får du komme med ein begrunnelse... skjerpings!!!! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Legg merke til at det var brukeren "Torsteinen" som startet denne tråden og at f.eks. ScadamiCa ikke bør bli flamet. "Torsteinen" har slettet sin post, men det gjør jo ikke saken bedre.... Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Syns de var dårlig før, men de har bare blitt bedre og bedre! Komplett er en bra shop nå! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Har aldri hatt noen problemer med nettbutikken. Kjøpte varer som hadde mangler nede i Møllergata en gang. Trolig noe snusk der siden boksen ikke var forseglet. Fikk byttet lett dog (etter å ha stått LENGE i kø igjen!) Dersom noe er dritt så må det vel være nettopp køen. Derfor har jeg nå begynt å unngå Komplett og heller handle på IQdata litt lengre opp i samme gata. Men nei, jeg har ikke opplevd ting som skulle tilsi at Komplett er en "drittbutikk" Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 kan nokon stenge tråden??? please........ Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 komplett .no er kjempe bra dei har alt og lever fort!!!! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 postet for å sjekke om jeg klarte luinkene, trodde det ble sletta, er min post ja btw: www.komplett_er_faktisk_en_nettbutikk.no Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Helt ok nettbutikk. Opplever at de kanskje er litt treige til å levere.. Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Komplett er ikke BARE nettbutikk .... .... for dem som tror det.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Komplett består av to ulike firmadeler, nettbutikk og vanlig butikk. Den eneste tilknytningen er at de har telefonnummer til verandre og begge er med i norek gruppen. Tror jeg da... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 21:23, skrev Admin'c:Komplett består av to ulike firmadeler, nettbutikk og vanlig butikk. Den eneste tilknytningen er at de har telefonnummer til verandre og begge er med i norek gruppen. Tror jeg da... Komplett-butikkene, Komplett.no , Norek og de utelandske butikkene av Komplett (de har en engelsk en ihvertfall) er alle deler av NORKOM ASA. De vanlige Komplett-butikkene er egeneide men selger under Komplett-navnet som et slags franchaise(eller hvordan man staver det...) og kjøper varer fra Norkom. Dette er grunnen til at Komplett.no og Komplett-butikkene ikke samarbeider med service/retur/angrefrist etc. Mer lesestoff: "Om Komplett.no" "Om Norek.no" "Om Norkom" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå