Karstenø Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Når man har vunnet et filmstudios gunst, så får man finansiert de rareste filmkonsepter. Som for eksempel en historie om øldrikking. Les mer Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Så Beerfest for en liten stund siden. Skikkelig knall film, og øldrikkingskonseptet funker perfekt! Anbefales til alle (gutter) Lenke til kommentar
Battone Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Så den for noen måneder siden og syntes egentlig ikke den var så ille. Vell og merke om man tar den for det den er.. Den har selvsagt infantil humor, så forventer du noe stort blir du skuffet.. Lett humor, absolutt verdt.. Er faktisk enig med imdb, 6 av 10 poeng for denne.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg så den med et par venner en lørdagskveld, og til det er den konge! Lenke til kommentar
Karstenø Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Hovedsaken er vel egentlig at konseptet, om man kan kalle det det, kunne blitt gjort så uendelig mye bedre av noen andre, for eksempel Smith eller Stiller & co. Humoren blir liksom litt stang ut. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Synes filmen var bra jeg. Enkel og god humor gjennom hele filmen imo. Hun bestemoren var ganske kul også. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Man kan hvertfall ikke forvente noe når man skal se denne filmen. Hadde ikke trua på denna filmen før jeg så den, men synes den var rå Teit, meningsløs humor og useriøs film. Men morsom fordi. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Så Beerfest for en liten stund siden. Skikkelig knall film, og øldrikkingskonseptet funker perfekt! Anbefales til alle (gutter) 8121721[/snapback] Helt enig. Morsom film Lenke til kommentar
Battone Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Er rett og slett ikke en film man analyserer til døde. Trur det er en slik film man enten liker eller hater av diverse årsaker.. Jeg ser mye film, men prøver å være så objektiv som mulig.. Leser man bakgrunnsmateriale så forhåndsdømmer man filmen.. Slike ting kan man lese etterpå.. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg synst ikke dette er en film å hoppe i taket for for å si det slik. Den har sine få øyeblikk hvor man trekker litt på smilebåndene, men til å kalles en komedie så er den ikke morsom da det mangler nyskaping. Det meste av det som blir gjort i filmen er vidreføringer av konsepter som er brukt i andre filmer. Noe av spøkene, eller parodiene er oppbrukt og resirkulert for så og bli oppbrukt igjen, f.eks. Arnold parodien. Amerikanske komedier (de fleste av dem) mangler logikk og situasjoner man kan identifisere seg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg