pi. Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Emnetittelen sier nok. Skriv litt om hvorfor det er din favoritt, sånn at dette ikke blir en kjedelig telletråd. Legg gjerne ut link også! Min er R.E.M - Everybody Hurts Den gir meg så mye uforklarlig. Hele videoen er så menneskelig, og TRIST. (p.s. Jeg har søkt i forumet etter liknende tråder. Skulle det vise seg at det finnes en slik tråd fra før, så hyl ut.) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Tja vanskelig å velge ein abosolutt favoritt, men kan begynne med Queen sin Princess Of The Universe er bare heftig. Er ein del av soundtracket til filmen Highlander. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 I'd Rather Dance With You med Kings Of Convenience så jeg på så ofte jeg kunne. Er usikker nå på om det var kun p.g.a selve videoen, ettersom jeg etter å ha hørt sangen kjøpte alle tre platene til bandet! Men allikevel! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Vi har flere liknende tråder fra før, bl.a. Beste Musikkvideo noensinne? og Kuleste musikkvideo du har sett ? Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg