Bateleur Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Heisann! Har en maskin her som det desverre ikke kommer noe lyd ut av.. Når jeg går inn på enhetsbenhandling, så står det ikke noe spesifikt lydkort (Er innebydt et) under lyd & video. Det står derimot et gult "?" med Lydkontroller for multimedia, som sier at det ikke er instalert driver til. Når jeg prøver å oppdatere driverne automatisk, så kommer det bare at den ikke finner noe ( Den søker automatisk på nettet) Hvordan skal jeg få oppdatert driverene, vet jo ikke hva slags kort det er eller noe :| Kan desverre pent lite om dette så.... Tips? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Kian_Alvane Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Vist lydkortet er innebygd i hovedkortet så kan du prøva å finna namnet på hovedkortet og gå inn på heimesida til produsenten for å sjå etter drivarar. Vist du ikkje klarer å finna namnet på hovedkortet i enhetsbehandling eller noko anna plass kan du prøva å opna datamaskina og sjå om det står noko på hovedkortet. Vist ikkje du finn noko på heimesida til produsenten kan du prøva google. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Det er mulig Everest kan fortelle deg hvilket lydkort du har, men det kan være mulig at Everest vil gi like lite informasjon som Enhetsbehandling. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 hva hovedkort har du? MSI K8N feks har Creative Sounblaster Live 24 lydkort innebygd Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Vis du kan finne ut hviket hovedkort eller maskin dette er så er det ikke noe problem og få driver til dette. CPU-Z som du finner her kan kansje hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå