Bear^ Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvor i all verden får du det fra? Home passer jo alle aldre. Små singstar-fjortis-jenter som elsker sims og rom med rosa tapet og britney spears-plakater. I tillegg appellerer den til hardcore-gamere som kan møte andre likesinnede i nettopp sitt favoritt spills eget rom og diskutere til de blir grønne i hodet og glemmer hvilken årstid det er. Og så er det jo et ypperlig sted for en pedofil 60-åring og få napp. Jeg hadde tatt innlegget ditt litt mer seriøst om ikke 100 % av det var negativt (for meg, vet ikke hva du mente).Ja, jeg har erfaring med at morfar og mormor og tante og søstra mi elsket å lage sin egen Mii og spille med den, men jeg har sikkert hørt 10-20 om hvor kult det hadde vært og kunne spille med de karakterene i The Sims. Som jeg sa, det var ikke ment om det som er i Home men det som folket i denne tråden ønsker. Ikke noe annet. Folk her ønsker å ha milliarder av funksjoner i det, derfor jeg sier hvorfor ikke gjøre det litt "banalt" og enkelt. Folk kommer med sin mening, jeg kommer med min. Hvorfor er min mening plutselig den "useriøse" og "barnslige"? Vi snakker om HOME her, et 3D online community. Når du drar inn Wii her i "Hva vi ønsker i HOME?" så blir det litt merkelig. For Wii har ikke noe skikkelig online-system enda, men jeg regner nesten med at Nintendo enten har noe på gang eller setter seg ned foran tegnebrettet og lager noe som danker ut både HOME og Xbox Live! (Ja, jeg overdriver) Jeg drar paraleller mellom grensesnittet, ikke noe annet. Men hvorfor må folk hele tiden humpe oppetter leggen på folk om de drar inn Wii i en sammenligning på en eller annen måte? Man skal hele tiden få sammenligne med X360/PS3 men så snart Wii kommer inn i sammenligningen så skulle man nesten tro at man bannet i kirka. Det blir ikke merkelig å dra inn Wii for jeg synes Wii har et enkelt grensesnitt, noe som var hele meningen med mitt innlegg, at Home fikk et brukervennlig grensesnitt som passer alle og som ikke er overkomplisert bare for syns skyld. Dette er mine meninger og mitt syn, har jeg ikke lov å ha det uten å bli stemplet som "useriøs" og "barnslig"? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Som jeg sa, det var ikke ment om det som er i Home men det som folket i denne tråden ønsker. Ikke noe annet. Folk her ønsker å ha milliarder av funksjoner i det, derfor jeg sier hvorfor ikke gjøre det litt "banalt" og enkelt. 8130311[/snapback] Daså, jeg misforstod Dette er mine meninger og mitt syn, har jeg ikke lov å ha det uten å bli stemplet som "useriøs" og "barnslig"? 8130311[/snapback] Har noen stemplet det som useriøs og barnslig? Jeg er enig i at Wii har et enkelt oppsett som alle kan få til nå, men den har vel ikke så mange funksjoner heller for øyeblikket. Hvertfall ikke så avanserte funksjoner. Og det tror jeg noen gamere vil ha, derfor tror jeg også at sony vil integrere alt det ekstra, men ved hjelp av home gjøre det så enkelt at "hvem som helst" kan forstå. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Beklager Nimrad. Var ikke meningen å la frustasjonen over enkeltes oppførsel her på forumet gå utover 1. Er bare lei av "Fido på leggen" vær gang Wii blir nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå