Gå til innhold

Trenger noen synspunkter på prosjektet mitt

Anbefalte innlegg

jeg har hatt et lite prosjekt gående nå, prøver å bygge en liten pc. Alt har jo gått greit til nå, men får ikke plass til cd stasjonen :p

Burde jeg skaffe meg annen kasse og bygge ut ifra den, eller har dere andre løsninger?

workloggen finner dere her

Er mitt første prosjekt, og jeg er ikke så flink til å lage ting. Bare ha det i bakhue da dere ser på prosjektet

post-43348-1173532227_thumb.jpg

post-43348-1173532235_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
jeg har hatt et lite prosjekt gående nå, prøver å bygge en liten pc. Alt har jo gått greit til nå, men får ikke plass til cd stasjonen :p

Burde jeg skaffe meg annen kasse og bygge ut ifra den, eller har dere andre løsninger?

workloggen finner dere her

Er mitt første prosjekt, og jeg er ikke så flink til å lage ting. Bare ha det i bakhue da dere ser på prosjektet

8120975[/snapback]

uhhh, de kabinettene husker jeg, har faktisk et stående selv, uten deksler eller frontpanel..

Men jeg fikk faktisk plass til standard atx psu og cd rom samtidig, men jeg måtte modde den ene molexen slik at det passet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Dumt spørsmål: leveres disse uten deksler og slikt, eller mangler dere bare deksler begge to (_tHokA_ og Pac-Man)? Kabinettet likner på kabinettet til en PC med P2 jeg fikk av en kamerat.

Goscinny ;)

8198378[/snapback]

jeg hadde dekslene men jeg kasta de for en stund tilbake, hadde egentlig tenkt og kaste selve kabinettet også, men det ble reddet i siste liten, siden det passet perfekt til og bruke som en liten test server, som forsåvidt står gjemt i et skap uten nytte overhodet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...