Roger J. Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei! Kan noen hjelpe meg med konfigureringsprogramvare til en Cisco 760 series ISDN router. CD'en er sporløst forsvunnet? "Haster en del". epost: webhs at start.no Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 jeg tror hvis du registrerer deg på cisco.com så kan du laste soften der..... Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Freaky, jeg kastet cden til nøyaktig den routeren her om dagen... Du finner det sikkert som nevnt på ciscos websider... Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Programmet du ser etter heter Cisco Fast Step. Det kan lastes ned her: http://www.cisco.com/pcgi-bin/Software/Tab....zip&swtype=FCS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Freaky, jeg kastet cden til nøyaktig den routeren her om dagen... Du finner det sikkert som nevnt på ciscos websider... 8125794[/snapback] Hehe, samme her... Kastet routeren og. Hvem trenger en ISDN router nå til dags liksom.. hehe Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg brukte Fast Step for et par-tre år siden til å sette opp et par Cisco 760-routere til mindre skoler og barnehager på plasser som ikke var utbygd for ADSL. Nå er alle sentraler i kommunen utbygd, og routerne er tatt ut av bruk. Den ene av routerne ligger her hjemme ubrukt. Er fristet til å dumpe den ved nærmeste el-returmottak, men det kan jo hende det blir bruk for den. Det er noen få i området som har for lang linjelengde til å få ADSL, i et slikt tilfelle kan en Cisco 760-router gjøre nytten om flere maskiner skal være på nett samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå