DilliMusic Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) hei jeg har noen problemer for tiden. når jeg har tatt opp vokaler av og til blir audio filen helt rolig. dette skjer av og til og på forskjellige steder. det er kun audio filer som jeg har tatt opp vokaler på som har det problemet. hva kan jeg gjøre? hører jeg på audio filen for seg selv høres den helt grei ut og spilles av som den skal. men med en gang andre ting legges til så blir den rolig noen steder. dette er på forskjellige steder av og til. Lydkort: Edirol UA 4FX Mic: Røde Nt 1A Software: Fl Studio 7 Producers Ed har testa med sonar og der jeg har importert alle filer inn dit men da er det kun vokal filene som blir rolig. de andre filene funker helt fint. hva er problemet og hva må jeg gjøre? Dilly Endret 10. mars 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 noen lydkort har en ekstra "volum knapp" som heter "what you hear" sjekk at den ikke er skrudd av om du har den Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 funnet ut av det nå. var en pluging jeg hadde som ikke kom godt overens med fl gett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå