Gå til innhold

Go Elkjøp!


Anbefalte innlegg

Var nettopp innom Elkjøp og slo til på tilbudet deres på Xbox til 1690 m/Dead or Alive 3.

For å være sikker spurte jeg om spillet lå inni eska, og joda, det skulle det gjøre. I tillegg kjøpte jeg RalliSport Challenge.

Når jeg kommer hjem og åpner eska finner jeg derimot ikke DOA3, men Rallisport Challenge OG Amped.

Mao, Elkjøp må jo være inkompetansens høyborg. Men jeg takker og bukker og stikker heller tilbake og bytter det Rallisport spillet jeg kjøpte i et annet spill.

Er Amped et ålreit spill? Jeg beholder det selvfølgelig uansett, da jeg fikk det gratis.

Noen forslag til hva jeg skal bytte Rallisport i? Er DOA3 et godt valg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-10 19:29, skrev Cherox:


Noen forslag til hva jeg skal bytte Rallisport i? Er DOA3 et godt valg?


 

Hvis du absolutt DIGGER slossespell så erre kanskje ikke så gærent, men jeg personlig gikk lei etter 1 time.

Spell du derimot MÅ eie er jo Halo og Splinter Cell... Jeg har begge - de anbefales på det VARMESTE! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-10 19:29, skrev Cherox:


Er Amped et ålreit spill? Jeg beholder det selvfølgelig uansett, da jeg fikk det gratis.

Noen forslag til hva jeg skal bytte Rallisport i? Er DOA3 et godt valg?


 

Amped er det beste snowboardspillet noensinne, bar none! Behold det du, og kos deg.

DOA3 er greit nok det, men blir litt for kjedelig. Ville kanskje vurdert Splinter Cell hvis jeg var deg, evt. Tony Hawk 4 hvis du liker sånne spill. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...