Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ustabil Netopia router? i stykker?

Anbefalte innlegg

Hei

Har nå hatt ngt som isp i mange mange år... er er stort sett fornøyd med at linja har vært stabil, men plutselig i natt startet det. Datt ut og inn av internet hele tiden, har maks kontakt med nettet i et par min av gangen,ser DSL lampa på Netopia modemet/routeren blinker hele tiden og det skal den vel ikke? det tyder jo på at problemet ligger der? Ringe NGT og han sa at routeren virker ustabil og han sender meg en ny Router. Noen som har hatt samme problem?? Jeg har en 3Com Wireless 11g Cable/DSL router Model WL-527 liggende her men kan vel ikke bytte ut Netopian til NGT med den?? Står i bruksanvisningen at jeg må koble 3Com til mitt modem? Noen som kan hjelpe meg her.

Endret av Mr_dvd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har nå hatt ngt som isp i mange mange år... er er stort sett fornøyd med at linja har vært stabil, men plutselig i natt startet det. Datt ut og inn av internet hele tiden, har maks kontakt med nettet i et par min av gangen,ser DSL lampa på Netopia modemet/routeren blinker hele tiden og det skal den vel ikke? det tyder jo på at problemet ligger der? Ringe NGT og han sa at routeren virker ustabil og han sender meg en ny Router. Noen som har hatt samme problem?? Jeg har en  3Com Wireless 11g Cable/DSL router Model WL-527 liggende her men kan vel ikke bytte ut Netopian til NGT med den?? Står i bruksanvisningen at jeg må koble 3Com til mitt modem? Noen som kan hjelpe meg her.

8120729[/snapback]

ingen som vet noenting her eller ?? :)

Lenke til kommentar

ingen som vet noenting her eller ?? :)

8127558[/snapback]

Du sier selv at du får tilsendt nytt modem fra NGT så da er det bare å vente til det kommer :)

8127599[/snapback]

Ja får håpe det er routeren som er på hell her.Bare kjipt og sitte og vente på og få ny... tar sikkert en god uke det hvis jeg kjenner NGT rett:(

Quote forminsket av moderator

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Det er enten routeren din som har gått, ellers så er det problemer med kabelen mellom deg og sentralen. Tror helst på det siste. Få de til å sjekke linja di.

8130786[/snapback]

Ser ut som det er fikset.. for plutselig nå i stad så fikk jeg stabil linje igjen har vært online i 3 timer uten avbrudd nå så satser på at det er iorden igjen. Men nå har vel kanskje NGT sendt ny router til meg nå da....

Lenke til kommentar
Ser ut som det er fikset.. for plutselig nå i stad så fikk jeg stabil linje igjen har vært online i 3 timer uten avbrudd nå så satser på at det er iorden igjen. Men nå har vel kanskje NGT sendt ny router til meg nå da....

8131359[/snapback]

Så bra! Er greit å ha en i reserve også. Om dette skjer igjen så kan du jo prøve å bytte, så finner du jo ut om det er linjen som er problemet. Har alltid stående en ekstra som jeg vet at fungerer sånn at jeg kan finne ut om problemet er modemet/routeren.

Lenke til kommentar

8131359[/snapback]

Så bra! Er greit å ha en i reserve også. Om dette skjer igjen så kan du jo prøve å bytte, så finner du jo ut om det er linjen som er problemet. Har alltid stående en ekstra som jeg vet at fungerer sånn at jeg kan finne ut om problemet er modemet/routeren.

8131398[/snapback]

Ånei det er nok ikke så lett Nexgentel skal nok ha en av dem tilbake tenker jeg?? men takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...