Gå til innhold

Ny Hdd blokk. god og passar den?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den funker med 3/8" ID. Om overfallsmutterne kommer over ytterdiameteren er jeg ikke sikker på. Du kan derimot bytte nipler til bedre. Om den funker bra nok, så er svaret nok "Ja!", men om det er vits er svaret "nei". Du vil strupe strømningen i systemet ganske bra med de tynne rørene i blokken, du vil ikke få nevneverdig lavere støy, og du vil få god nok kjøling ved bare å montere en nesten lydløs vifte foran disken(e). Det er ikke mange watt varme som produseres, så derfor heller ikke mye varme som må transporteres vekk. Skal du ha noe som demper støy, er en innbyggingsboks med vannkjøling heller veien å gå type Watercool

Lenke til kommentar

brukte den tanken før, men byttet over til aquatube. ikke pga den er dårlig eller noe, men syntes at å montere aquatube i toppen av kabinettet er ekstremt kult :p og at da kommer tanken i toppen, noe den gamle ikke gjorde, og hadde litt problemer med luft i CPU blokka siden ble øverste punktet i systemet.

Lenke til kommentar

Hehe. Den første grunnen eg skiftar frå fillport til tank er at det er så vanskeleg å blande inn fargen i vatnet. Sitt gong strevde eg veldig mykje... Men sjølvsagt bilr det finare med tank :D

Og denne gongen skal eg prøve meg på ein mini work logg :)

Baronkanon@ Når eg ser at du har skreve eit innlegg, bruka eg å kome 10 cm nærmare skjermen, eg synest at innlegga diner er kjekke å lese, men det bruka å vere travelt å lese innlegga dine på grunn av mangel på avsnitt. Dersom du bruka det, blir innlegg dine dobbelt så bra :thumbup:

MVH

Tharshan T.

Lenke til kommentar
Baronkanon@ Når eg ser at du har skreve eit innlegg, bruka eg å kome 10 cm nærmare skjermen, eg synest at innlegga diner er kjekke å lese, men det bruka å vere travelt å lese innlegga dine på grunn av mangel på avsnitt. Dersom du bruka det, blir innlegg dine dobbelt så bra :thumbup: 

MVH

Tharshan T.

8147791[/snapback]

Jeje, skaff briller :tease: Skriver stort sett mine innlegg i hui og hast grunnet mye annet å gjøre og jeg har gjerne mye å si ;)

Lenke til kommentar

Nå har eg montert alt og eg skal la det stå over i natt for å sjekke om det leke...

Men eg må seie meg skuffa over monteringa til blokken. Den er seriøst dårleg. Det er jo berre to stenge, men dei sitter ikkje fast nok i blokken.

Men men, Men det virka ganske godt. Temperaturen er høgare enn med stock kjølar, men grunnen er vel at vatnet blir varma opp av resten av systemet. For min del så er dte greit så lenge tempen ikkje stiger over 50 grader :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...