_Mathias_ Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei, jeg har ikke lenger "bootscreen" eller hva jeg skal kalle det. Når jeg kjører feilsøking så ser jeg ikke hva som skjer. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Skjermen blir bare helt svart. mvh Mathias Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 msconfig Noen har skrudd på /NOGUIBOOT i boot.ini Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Det er ikke det som er feilen, den var ikke huket på. Noen andre ting som kan vere feilen? I windows vista funket det. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Høyreklikk på "Min datamaskin", velg egenskaper --> Avansert --> oppstart og gjennoppretting --> Rediger... Da burde du få opp boot.ini i notepad, post den her så vi kan se etter feil Eksempel på boot.ini: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [boot loader]timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Windows XP Media Center Edition" /noexecute=optin /fastdetect Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Her er hva som kom opp: [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect /usepmtimer Er dette unormalt? mvh Mathias Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Etter hva jeg vet om /usepmtimer er den ikke nødvendig. Den skal fikse noen problemer i BF2, og skape noen i WoW. Det står litt om det her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå