Haugalandet Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Hei! Har et alvorlig problem som haster! Har en nettbutikk, Sportswear, hos webhotellet Enterweb. De har tydligvis gjort noen forandringer på serveren, mest sannsynlig byttet server. I den annledning virker ikke internettsiden lenger i IE 6 eller 7. Forsiden ser bra ut, men så snart man går inn på undersider, så vil ingen bilder vise. Hverken jpg bilder eller gif logoer. Webhotellet har selvfølgelig stengt av all support etter kl 1600 på fredag, så jeg får ikke tak i dem. Og skulle gjerne hatt dette i orden, da vi har salg om helgen. Vi har hatt samme problemet før, og da har enterweb gjort en eller annen forandring i Cpanel. Det tok ikke lang tid, men jeg vet ikke hva de gjorde. Noen som vet? Bare jeg får en bruksannvisning, så er jeg kapabel til å rette opp i det selv. Til opplysning så fungerer nettsiden i Firefox som den skal. Og bare for å ha sagt det, enterweb gav oss ikke melding om at de gjorde forandringer, så dette er en uholdbar situasjon for oss. Må derfor si at jeg ikke kan anbefale Enterweb til andre...... Endret 10. mars 2007 av Haugalandet Lenke til kommentar
Haugalandet Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Problemet løst mandags morgen av Enterweb. De hadde oppgradert Cpanel uten å melde fra. Motte gjøre noen forandringer i noen php filer. De viste med en gang hva problemet var. Bare for dårlig at de ikke har support i helger og kvelder..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå