JOB Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg har lyst på dette kabinettet fra Komplett: Chieftec Flex Net FN-01W. Grunnen til at jeg vil ha det, er at det bare er 9 cm. høyt, og dermed vil passe bra inn sammen med resten av stereoanlegget under TV-en. Problemet er nettopp at det er 9 cm. høyt. Jeg skal nemlig bruke TV-en som skjerm, men skjermkort er vel normalt høyere (bredere) enn dette. Fins det noen kort med TV-ut som er så lave? Evt. micro hovedkort med innebygget TV-ut? Tar også gjerne imot forslag til andre kabinett som vil se bra ut under TV-en. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 sjekk ut webshop'en på http://www.mini-itx.com .. masse finfine kabinetter :smile: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 anbefaler du ser på mini itx kort,de nye er helt råe og du har mulighet i bios at tv ut står på hele tiden slik at du ikke trenger pc skjerm Lenke til kommentar
JOB Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Ser ut som det er mye fett man kan lage med disse hovedkortene ja, men støtter de mer enn 933MHz-prosessorer fra VIA? Jeg har tenkt å bruke den til endel forskjellige ting, så jeg skulle helst ha nærmere 2GHz. [ Denne Melding var redigert av: JOB på 2002-12-11 02:02 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå