Anadrol Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) For det første så får jeg ikke mer enn 60hz på 1280x1024, i windows. Ellers virker alt helt topp, helt til jeg starter CS(1.6). Jeg rekker å spille 2-6 runder så fryser dataen seg. Jeg hadde et ATI kort tidligere, men har fjernet alle de gamle driverne (tror jeg) Har oppdatert bios på hovedkort og skjermkortet osv. Specs: Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI E6400 2.13GHz Corsair TWIN2X 5400 DDR2 (2gb) Hiper 580w Type-R Nvidia 7600gt (PNY) <-------Skjermkortet var skadet, fått nytt og alt bra =) Noen som har noen tips? Endret 13. mars 2007 av Anadrol Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 hei, se om du finner e eldre versjon av "drivercleaner" som er gratis. husk: oppgradering av nVidia kort: avinstaller gammel driver, reboot, installer ny driver, reboot over installering av driver kan by på problemer, samme gjelder Logitech produkter. Lenke til kommentar
Anadrol Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 drivercleaner er jo spyware :S jeg sjekka rundt på nettet etter programmet, men over alt stod det at det var spyware. :S Noen andre tips? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 drivercleaner er jo spyware :S jeg sjekka rundt på nettet etter programmet, men over alt stod det at det var spyware. :S Noen andre tips? 8123362[/snapback] det er ikke spyware... Lenke til kommentar
Anadrol Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Flere tips? Jeg har formatert pcn, og tatt ut det ekstra lydkortet mitt.. Og jeg får ikke frem alle meny-valgene på den Nvidia-tingen nede i hjørnet.. Tror det har sammenheng med frekvensen i cs og windows, men noen tips? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 har du sjekket for støv og dritt inni pc'n? kan være hardware relatert. er pc'n overklokket? er mulig det er noe som er gått varmt.. Lenke til kommentar
Anadrol Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 har du sjekket for støv og dritt inni pc'n? kan være hardware relatert. er pc'n overklokket? er mulig det er noe som er gått varmt.. 8126811[/snapback] Aldri vært overklokket. Alt er nytt, til og med kabinettet, men skjermkortet har blitt brukt før. (i ca 10 min eller noe..) Lenke til kommentar
fflex Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Hvis du ikke har brukt drivercleaner, så er det nok det som er problemet. Jeg prøvde å gå fra nVIDIA til ATI, og merka hvor utrolig viktig det vare å bruke drivercleaner..bare problemer uten. Endte opp med at jeg formaterte og da funka det greit. I etterkant har jeg brukt drivercleaner uten problemer Endret 11. mars 2007 av fflex Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hola. Hadde 7600gt en stund og hadde problemer med alle driverne som var over 90xxx serien. Pcen hang seg riktig nok ikke men hadde artifacts. Så jeg måtte nøye meg med 80xxx serien Lenke til kommentar
Anadrol Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg har nå testet det meste, og det eneste jeg kan komme på som gjør det er RAM'en. Har nå kommet til at det er kun CS som henger seg... Eller det henger i 1 til 2 minutter, så er alt bra i kanskje 5 minutter. Har 100 fps konstant når alt er i orden. Har prøvd de fleste av de eldre driverne, men fortsatt akkurat samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå