Gå til innhold

Wowglider - Moralsk riktig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er..get a fucking clue. Blizzard har ikke en dritt på MDY. Mercury er en grei kar, selvom Glider ikke akkuratt er verdens beste bot..det finnes mye bedre alternativer. ;)

 

Er gøy å spille spillet, selvsagt, boter kun når jeg ikke er i nærheten. :) Sier ikke nei takk til de par tusen ekstra jeg lett kan tjene i måneden med å selge gold og accounts heller. :)

Endret av Thomas`
Lenke til kommentar

Jeg tror ærlig talt ikke Blizzard bryr seg så mye om problemet, at de er villige til å betale f.eks 1.000.000 dollar i "utpressingspenger". Blizzard tenker, som alle andre, bare penger. De som botter betaler for kontoen sin. I Blizzards øyne er det $$$. Dette med at de oppfordrer til å rapportere og er så veldig i mot tredjeparts-programmer tror jeg bare er et spill for galleriet. Galleriet = oss, ærlige grindere.

At de banner en håndfull kontoer (håndfull/hundre/tusen - samme ting) som benytter seg av f.eks Wowglider er som piss i havet å regne kontra det Blizzard tjener i den store sammenheng. Så... Jeg tviler på at vi noen gang får en server fri for botter. I Anarchy Online hadde vi aldri dette problemet, men siden WoW har blitt et så gigantisk og forenklet MMO, så trekker det til seg masse folk som aldri ville spilt noe MMO hadde ikke WoW vært slik som det er. Disse folkene gidder ikke grinde, de vil botte for å komme seg til end-game så fort som mulig.

 

Fy faen, sier jeg bare, hvis Age of Conan blir så mainstream at det er et marked for botting (at det blir så populært at smartinger kan tjene penger ved å selge folk tredjeparts-programmer)

 

Edit: Tre grove skrivefeil. Jeg skylder på et kresent laptop-tastatur som ikke liker raske fingre.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar

Må ærlig talt si at jeg har vurdert å "botte" flere ganger i visse situasjoner (da jeg grinda warrioren min fra 56-60 f.eks. Å, gud, jeg har fortsatt mareritter fra de smertefulle nettene. Tankeløs yetidreping. :cry: ), men har aldri gjort det med tanke på risikoen. Men å grinde hele veien til 60 (70 nå da), det er bare... meningsløst. Man får jo ikke spilt spillet selv, eller lære seg å kjenne klassen en spiller.

 

EDIT:

 

@Olsenhower: Det blir nok vanskeligere å lage botter til AoC med tanke på kampsystemet, men det skjer nok det også. :no:

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Må ærlig talt si at jeg har vurdert å "botte" flere ganger i visse situasjoner (da jeg grinda warrioren min fra 56-60 f.eks. Å, gud, jeg har fortsatt mareritter fra de smertefulle nettene. Tankeløs yetidreping. :cry: ),

 

Så gjør quest eller instance da. Jeg skjønner ikke problemstillingen din.

 

men har aldri gjort det med tanke på risikoen. Men å grinde hele veien til 60 (70 nå da), det er bare... meningsløst. Man får jo ikke spilt spillet selv, eller lære seg å kjenne klassen en spiller.

 

Ja nettopp, du sier det jo selv. Hvorfor ikke SPILLE istedenfor å grinde? At risikoen gjør at du ikke botter er bra, men spillelysten burde jo gjøre at du faktisk spiller.....

Lenke til kommentar

Hvorfor skal nesten alle klage på de som eventuelt vil botte litt? Det er da ikke deres problem, og hvis dere syns det er så veldig stort problem, så syns jeg dere skal kjenne litt på sola, og trekke litt frisk luft. (Og da mener jeg ikke ute i Elwynn Forest eller noe sånt).

 

Hvis dere tar spillet så seriøst at dere ergrer dere grønn over at noen botter for å prøve nye klasser, skippe visse deler av spillet osv, da bør dere kanskje vurdere å slutte dere også? Istedenfor å si til alle de som botter at de burde slutte med WoW.

 

Har dere noen gang tenkt på hvor dumme dere høres ut? Dere høres ut som en gjeng med 14-årige unggutter som har HEEEELT dilla på WoW, og virkeligheten er det som skjer inne i Azeroth (skriveleif?). Mulig jeg er litt hard i kjeften nå, men herregud... Ikke bry dere om at noen botter, bli heller sur på naboen som lar bikkja si stå ute å gneldre hele dagen!

 

:)

Lenke til kommentar
Må ærlig talt si at jeg har vurdert å "botte" flere ganger i visse situasjoner (da jeg grinda warrioren min fra 56-60 f.eks. Å, gud, jeg har fortsatt mareritter fra de smertefulle nettene. Tankeløs yetidreping. :cry: ),

 

Så gjør quest eller instance da. Jeg skjønner ikke problemstillingen din.

8267094[/snapback]

 

Vet ikke om du har merka det, men fra 56-60 er det fryktelig lite instancer og gode quests (fant stort sett bare "snakk med fyren oppi huttaheita og returner til meg"-quest, og ytterst få grupper vil ha en arms-speccet warrior i level 56, 57 eller 58 med i scholo, strat og alle de der instancene)

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Ordentlige mennesker som bruker 10 timer dagen for å få et par hundre gull på WoW. Ja ja. Hvorfor ikke botte og få de gulla mens du er på kino eller noe?

8267646[/snapback]

Ordentlige mennesker som jobber flere timer om dagen for å tjene til livets opphold. Jaja. Hvorfor ikke rane en bank og bare ta pengene?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...