Gå til innhold

Wowglider - Moralsk riktig?

Anbefalte innlegg

Har det seg ikke slik at WoW-gliding ifølge Blizzard er juks? Slik at det egentlig dreier seg om det er moralsk riktig å jukse?

Selv er jeg blitt oppmerksom på hvor data-avhengige mange WoW-spillere er blitt, de fleste er ikke klar over det selv. WoW-glidere har tydd til et ganske drastisk tiltak for å prøve å holde avhengigheten i sjakk, mens det selvsagt egentlig bare sklir mer ut av kontroll. Et behov for å forsvare juks på en moralsk måte må jo stamme fra dette, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De kan ikke bli dømt til å gi sin kundedatabase m/visanr til Blizzard. De kan derimot bli dømt til å overlevere sin kildekode.

Det jeg tror kan bli et mulig utfall i denne rettssaken er at et stykke ut i rettssaken så ser wowglider seg nødt til å gjøre et forlik. Det største kravet blizzard har er nok den konstante videreutviklingen av verktøyet som gjør at Blizzard ikke kan jobbe mot det noe effektivt.

Så det er ikke 100% sikkert at saken i det hele tatt kommer så langt at kildekode blir overgitt.

Lenke til kommentar
botter er bare ødeleggende.

Det er det ikke!

Ser du hvor meningsløst det er? Du sier en idiotisk ting og jeg svarer med en annen idiotisk ting.

8257002[/snapback]

Hvorfor bruker du bot? Fordi du ikke har tid til å grinde/levele? Spill tetris da for f*en, om du ikke har "tid" til å spille det på samme måten som alle oss andre.

Lenke til kommentar

Jeg boter fordi jeg enkelt og greit gir faen i om jeg ødelegger spilleopplevelsen til dere andre, og fordi jeg liker PvP delen av spillet. Ganke gjør jeg også, hender jeg stikker til stv og camper noen stakkars alliancer. Er vel fordi jeg er en dårlig person uten venner og selvtillit som må tilfredstille meg selv med å plage folk i et spill.

Lenke til kommentar

alle dere som sier at dere gjør det fordi dere er så "casual" at dere ikke har tid/lyst til å grinde masse fordi det bare er et forbanna spill, motsier dere selv så jævlg. Det viser jo bare at det er så viktig for dere å være maks lvl/skaffe masse gull, eller hva pokker dere bruker glider til.

håper dere blir bannet alle sammen... :)

Lenke til kommentar

Jeg liker og kose meg i arena av og til med venner, og da må man jo så vidt jeg har forstått være lvl 70. Er ikke så veldig viktig for meg, men med bot er veien til lvl 70 enkel, så valget var ikke så veldig vansklig.

Lenke til kommentar
Håper alle som botter blir banna :) Whine så mye dere vil om at det ikke ødelegger for noen, men det gjør det. Hvordan ville spillet blitt om alle tenkte som dere?

Bare slutt å spill om dere ikke engang gidder å levle selv. Kek.

8120855[/snapback]

Mye PvP

Mye raiding.

Ingen low lvl ganking.

Ingen "the Barrems chat"

Kort BG wait time

Bedre sosialt liv

Så lett at WoW faktisk ville blitt kjedelig

Unntatt noen få PvPer ville WoW falt ned på nivået til der BF1942 idag.

Om jeg er imot BOTs? Sender mail til alle horde bots å spør hvorfor de botter. Dreper og reporter alle Allaince BOTs.

BOTs kan ødelegge for quests og mob areas. Men de kan også rydde veien til RFD :D

Lurer på om jeg er for eller imot botting....

Lenke til kommentar

Hvorfor bruker du bot? Fordi du ikke har tid til å grinde/levele? Spill tetris da for f*en, om du ikke har "tid" til å spille det på samme måten som alle oss andre.

8257122[/snapback]

Bot på tetris viller vært kult. Da vinner jo alltid den som startet boten først.

Lenke til kommentar
Er det noen som ville ha klart å gjøre alt det spillet krever av èn, og i tillegg studere. F.eks jeg som går på vk2, er ferdig halv fire hver dag. Så er jeg på trening til kl. 18, lekser bruker jeg kanskje en time på, da er kl 19, utenom kommer kanskje en jobb. Sosialt liv, feks. dra på kino kl 8 eller 9. Ta en øl med noe kamerater.

Beklager at det ble litt rotete formulert

Men hvem har tid til å spille 4-8 timer wow hver dag utenom dette? I såfall vil jeg vite hemmeligheten.

8122480[/snapback]

Jeg er på jobb hver dag fra 06.45 til 16.00 - hjemme 16.30 - spiser middag, tilbringer tid med familien og ungene frem til de legger seg 19.30-20.00 - først da starter min WOW-tid, og jeg spiller da ingame fra 20.00 til 01.45 - noen ganger blir den 02.00 og 03.00 også (må bar fullføre noe - skal bare dra inn siste 15000xp etc)

en dag i uka tar jeg helt WOW-fri (samler rested XP) og tilbringer kvalitetstid med familen, slik at jeg kan bruke kveldene ellers på WOW. Spiller stort sett 4-6 timer hver kveld og har ingen problemer med å klare dette...

--

An10bill (lvl 62 druid, lvl 29 shaman og lvl 16 hunter)

Lenke til kommentar
Jeg boter fordi jeg enkelt og greit gir faen i om jeg ødelegger spilleopplevelsen til dere andre, og fordi jeg liker PvP delen av spillet. Ganke gjør jeg også, hender jeg stikker til stv og camper noen stakkars alliancer. Er vel fordi jeg er en dårlig person uten venner og selvtillit som må tilfredstille meg selv med å plage folk i et spill.

8257409[/snapback]

Tar det som at du inrømmer at bots ødelegger spillopplevelsen for de andre, da var vi ferdig med den delen av diskusjonen :thumbup:

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
botter er bare ødeleggende.

Det er det ikke!

Ser du hvor meningsløst det er? Du sier en idiotisk ting og jeg svarer med en annen idiotisk ting.

8257002[/snapback]

8257122[/snapback]

Hvor har du fått det fra at jeg bruker bot?

Lenke til kommentar
Men uansett hvor lang tid det tar så endres ikke det faktum at Blizzard får tak i loggen over hvem som har kjøpt :) Så om du har brukt samme kredittkort på Kontoen som på å kjøpe wowglider ligger du dårlig an.

8250116[/snapback]

Glider bruker paypal, ikke kredittkort :p Og å gi ut slik informasjon beviser ikke at de har brukt glider (noe en er ulovlig) bare at de har kjøpt den (noe som, såvidt jeg vet, teknisk er lovlig)

Lenke til kommentar

Ja vi nordmenn burde vite hvordan det er med ting som er lovlig å selge men ikke å bruke. Uansett så kommer ikke "kundedatabasen" til wowglider folka til å bli overført til Blizzard, selv om Blizzard mest sannsynlig kommer til å vinne en eventuell rettsak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...