Gå til innhold

Wowglider - Moralsk riktig?

Anbefalte innlegg

Bots er for min del helt ok, mange blir banna, folk reporter jo dem hele tiden :p

En gang når jeg var i hinterands, så var det en hunter som dreiv å botta, og rett før han skal til å sende pet'et sitt på mob'n, så tar jeg å caster en instant spell og jeg fikk seff xp'n og lootet. Mobene var mye høyere level enn meg samma hva, så jeg hadde ikke klart å solo'e dem :!: Grei måte å bli ferdig med en quest på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skjønner ikke helt hvordan dere kan overse at botter ødelegger for vi andre som ikke bruker bot.. Dere prøver å rettferdigjøre deres egne handlinger ved å kverulere og argumentere på de dummeste måter mot oss..

Og bevis for at det er bots og ikke kinesiske farmers? Tror dere virkelig kinesiske farmers ville gått inn i det samme tre'et om igjen og om igjen og om igjen? Om jeg sitter å corpsecamper en kinesisk farmer 50 ganger blir han lei og bytter sted å farme, om jeg corpsecamper en bot 5000 ganger vil han komme tilbake igjen hele tiden..

I går senest skulle jeg gjøre et quest i Tanaris ( Thistleshrub Valley ), men der var det fra før av 6! bots ( huntere med en gris som fulgte samme mønster for å både bevege seg og drepe mobs ) som drepte dem, hadde ikke sjangs til å finne de mobsa jeg skulle ha..

Synes det er helt tragisk av dere å argumentere for at bots er greit..

Og hva faen? Du skjønner selv at et menneske ikke kan være online tjuefire timer i døgnet 7 dager i uka, 30 dager i måneden? Hvis ikke så mener jeg du ikke har den intelligensen som kreves for å argumentere i denne diskusjonen.

8246733[/snapback]

:yes:

Bots er for min del helt ok, mange blir banna, folk reporter jo dem hele tiden :p

En gang når jeg var i hinterands, så var det en hunter som dreiv å botta, og rett før han skal til å sende pet'et sitt på mob'n, så tar jeg å caster en instant spell og jeg fikk seff xp'n og lootet. Mobene var mye høyere level enn meg samma hva, så jeg hadde ikke klart å solo'e dem :!: Grei måte å bli ferdig med en quest på :)

8246799[/snapback]

Men så dreper ikke bot'en mobs som ikke er tagga som deres lengre..

Lenke til kommentar

Vel, å bruke gliderbot er vel like mye juks som å bruke aimbot i et fps spill. Og de som bruker aimbot i et fps spill blir som regel kicka, banna og uthengt. Forskjellen er at man har et valg i fps, skifte server for eksempel, dette valget er ikke like eksisterende i WoW.

Spillet skal uansett være underholdende, og synes du ikke spillet er underholdende uten bot kan du egentlig spille et annet spill? Hvis du bot-er, spiller du ikke spillet selv, og dermed får du ingen underholdning av spillet, samtidig som at de andre som spiller spillet må slite med de lite underholdende botene som springer rundt.

Ja, underhold meg..

Lenke til kommentar

Personlig vil jeg aldri botte, siden det er juksing. Pluss det at jeg ikke vil tilsvine ryktet til Mage'en min på serveren med "han som botter".

Når det er sagt, så foretrekker jeg botter som grinder i samme område fremfor mennesker, så lenge de er allianse, jeg er horde. Jeg dreper mobs langt raskere enn dem og slipper å bekymre meg for ganking. Det blir jo heller det motsatte, at jeg dreper dem. Hadde jeg spilt på en PVE-server ville det naturligvis vært noe annet. Alltid kjekt å drepe dem helt til "controlleren" tar over spakene, ligge litt lavt i en halvtime og vente til botten tar over før jeg igjen dreper ham 10 ganger. Hihihi...

Det irriterer meg dog av prinsipp å se folk jukse seg til penger og XP, og rapporterer gladelig hver eneste jeg ser dersom jeg ikke er altfor opptatt.

Hvorfor skal de få mer XP og gull enn meg bare fordi de jukser? Kommer ikke på tale.

Lenke til kommentar
Spillet skal uansett være underholdende, og synes du ikke spillet er underholdende uten bot kan du egentlig spille et annet spill? Hvis du bot-er, spiller du ikke spillet selv, og dermed får du ingen underholdning av spillet

8246835[/snapback]

Helt enig med deg i det her.

Ser ingen grunn til å bruke en bot i spillet. Jeg spiller for å ha det gøy. Dagen det blir så gørr at jeg må ta i bruk et program som spiller for meg er det ingen vits lenger.

Lenke til kommentar
Personlig vil jeg aldri botte, siden det er juksing. Pluss det at jeg ikke vil tilsvine ryktet til Mage'en min på serveren med "han som botter".

Når det er sagt, så foretrekker jeg botter som grinder i samme område fremfor mennesker, så lenge de er allianse, jeg er horde. Jeg dreper mobs langt raskere enn dem og slipper å bekymre meg for ganking. Det blir jo heller det motsatte, at jeg dreper dem. Hadde jeg spilt på en PVE-server ville det naturligvis vært noe annet. Alltid kjekt å drepe dem helt til "controlleren" tar over spakene, ligge litt lavt i en halvtime og vente til botten tar over før jeg igjen dreper ham 10 ganger. Hihihi...

Det irriterer meg dog av prinsipp å se folk jukse seg til penger og XP, og rapporterer gladelig hver eneste jeg ser dersom jeg ikke er altfor opptatt.

Hvorfor skal de få mer XP og gull enn meg bare fordi de jukser? Kommer ikke på tale.

8246876[/snapback]

Enig :yes:

*Vente på at en person med IQ under 10 skal komme og spørre om du har bevis for at de tjener mer gold*

Lenke til kommentar
Nei, for du elsker jo å skrive nedlatende, latterliggjøre og kverulere. God natt! Jeg akter ikke å underholde deg lengre!

8245787[/snapback]

Så klart, faktisk.. der har du meg i et nøtteskall. Men er vel mest keen på kveruleringa.

Jaja, bots ødelegger litt for noen, jeg nekter ikke for det. De tar en del grindspots som kan være potensielle gold muligheter..

men vettu hva? det gjør vi også, vi grinder jo for harde livet. Det er konstant folk overalt som gjør akkurat det samme som bots. Vi grinder som villmenn selger ting vi finner billig og gjør profitt på det. Så helt ærlig, det jeg vil fram til er at bots faktisk ikke

ødelegger mye for gameplayet. Annet enn at de er der. Om du har ett tillfelle der en fyr faktisk er der 24/7. Kult, men det kunne vært en som faktisk satt bak tastaturet. De er også overalt, ødelegger for andre, får ting ødelagt av andre and so on..

Lenke til kommentar
Nei, for du elsker jo å skrive nedlatende, latterliggjøre og kverulere. God natt! Jeg akter ikke å underholde deg lengre!

8245787[/snapback]

Så klart, faktisk.. der har du meg i et nøtteskall. Men er vel mest keen på kveruleringa.

Jaja, bots ødelegger litt for noen, jeg nekter ikke for det. De tar en del grindspots som kan være potensielle gold muligheter..

men vettu hva? det gjør vi også, vi grinder jo for harde livet. Det er konstant folk overalt som gjør akkurat det samme som bots. Vi grinder som villmenn selger ting vi finner billig og gjør profitt på det. Så helt ærlig, det jeg vil fram til er at bots faktisk ikke

ødelegger mye for gameplayet. Annet enn at de er der. Om du har ett tillfelle der en fyr faktisk er der 24/7. Kult, men det kunne vært en som faktisk satt bak tastaturet. De er også overalt, ødelegger for andre, får ting ødelagt av andre and so on..

8248621[/snapback]

Ufattelig at du enda ikke ser poenget.. Snork :nei:

Lenke til kommentar

8245787[/snapback]

8248621[/snapback]

hva da?

Ufattelig at du enda ikke ser poenget.. Snork :nei:

8248660[/snapback]

Lenke til kommentar
Bruk av Wowglider er ikke moralsk riktig. Juksing er ikke moralsk riktig,

Kjære ole-jakob. Dette har diskusjonen her på forumet vært gjennom flere ganger. Moral er ikke en universell konstant. Noe som betyr at det som er moralsk riktig for deg, ikke nødvendigvis er moralsk riktig for noen andre!

Alternativt kunne jeg anskaffet meg wowglider, og sett på TV istedenfor og fremdeles fått min swift flying mount. Ville dette vært rettferdig for alle de som la arbeid i å skaffe mounten sin? Selvsagt ikke.

Om du hadde lest hva de som "forsvarer" botting her i diskusjonen sier så bryr de seg ikke om hva som er rettferdig... Så det er meningsløst å bringe det på banen for 10-ende gang i denne tråden.

er at det påvirker serverøkonomien.

I motsettning til en eller to andre i denne tråden som har sagt det samme og faktisk argumentert for sin mening så klarer ikke helt du det. Påstand uten argumentasjon er meningsløst. Ihvertfall når noen andre allerede har argumentert for det.

Men fordi om du ikke liker noe, er det da greit å jukse seg fram?

Igjen. De som botter forsvarer det ikke på de måtene som du angriper saken. De driter i om andre syns det er rettferdig, moralsk eller om Gud kommer til å tilgi eller ikke. Det er også nevnt x-antall tidligere. Meningsløst å skrive på nytt.

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar
Selvfølgelig bryr det dere. Dere er jo her og skriver for å rettferdigjøre at dere botter.

Første poeng. Det er bare en botter som har startet denne tråden, hvordan kan flere personer da "skrive her for å rettferdiggjøre" at dem botter?

I tilleg lurer jeg på hvor du har lest i denne tråden at en som faktisk botter of rettferdiggjør det. Om du svarer på min post så skriv hvem som botter og rettferdiggjør det, og på hvilken side han skriver det.

Jeg har flere ganger lest i denne posten at de ikke bryr seg om det er rettferdig, tror vi har vid forståelse for at det ikke er rettferdig som et faktum.

Botterne driter i det...

Lenke til kommentar
Det er kanskje ikke rettferdig, men bryr vi oss? Nei.

8246249[/snapback]

Selvfølgelig bryr det dere. Dere er jo her og skriver for å rettferdigjøre at dere botter.

8247533[/snapback]

Hvis jeg hadde brydd meg ville jeg ikke botet, unnskyld meg men hvor dum er du?

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Og hva faen? Du skjønner selv at et menneske ikke kan være online tjuefire timer i døgnet 7 dager i uka, 30 dager i måneden? Hvis ikke så mener jeg du ikke har den intelligensen som kreves for å argumentere i denne diskusjonen.

8246733[/snapback]

Går ann å spille på skift da. ;)

Lenke til kommentar
Det er kanskje ikke rettferdig, men bryr vi oss? Nei.

8246249[/snapback]

8247533[/snapback]

Hvis jeg hadde brydd meg ville jeg ikke botet, unnskyld meg men hvor dum er du?

8249517[/snapback]

Det er fullt mulig å gjøre noe galt, samtidig som man er klar over det.

Hvis du ikke hadde brydd deg, så hadde du bare bottet og ikke vært interessert i hva andre mener om det.

Lenke til kommentar

8246733[/snapback]

Går ann å spille på skift da. ;)

8249562[/snapback]

Jeg er jo klar over det, men på tide du slutter og kverulere så fælt.. Når det er 10x level 70 hunters som med en Boar til pet som farmer elementals i Nagrand 24 timer i døgnet så er det neppe keke's som spiller på skift..

Gidder forøvrig ikke diskutere mer her siden diskusjonen ikke kommer noen vei, gleder meg til blizzard vinner rettsaken mot MDY og dere blir banna :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...