Gå til innhold

Wowglider - Moralsk riktig?

Anbefalte innlegg

Helt ærlig, kan noen komme med noen konkrete forslag til hvorfor botting ødelegger gamingen deres? Bare lurer. Hva er problemet?

8244653[/snapback]

Problemet er late folk som ikke gidder å tenke engang.

8244888[/snapback]

Og det ødelegger for hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
I det lange løp ødelegger det for absolutt alt og alle, inkludert dem selv.

8244960[/snapback]

ja vel? på hvilken måte da?

8244977[/snapback]

Spillopplevelsen for de som faktisk spiller. Begynn å les de innleggene med over 20tegn så skjønner du det

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Kan du være så snill og begrunne svaret ditt med hvorfor det ødelegger spillopplevelsen? og ja har lest sidene=)

8245099[/snapback]

Ærlig talt, leste du i det hele tatt posten min?

For å ta et eksempel; Jeg skal drepe saltwater snapjaws og sanke turtle scale.

Greit, jeg løper langs "stranda" ved revantusk village. Der løper det 5(!) andre bottere.

Disse reporter jeg dag 1, men de er der like herlig dag 2.

Etter hvert, når jeg da skal selge det jeg har laget, er det plutselig UNORMALT MANGE som selger nettopp Turtle scale shit på AH for en MYE, MYE, MYE billigere pris enn jeg vanligvis kan selge for.

Eksempel 2:

Jeg skal samle 10 long feathers for en quest. Den beste dropraten på dette, er Frayfeather Hippogryphs i Feralas. Jeg løper fra Revantusk til Feralas, for å finne 3(!) andre bottere som farmer spawnet. Og der er pokker ikke store spawnet heller, så jeg må lete lenge etter hver j.. vingejævel da botterne har større flaks enn meg i tillegg til at de er 3.

I tillegg til at disse personene selger dette unormalt billig, selger de det unormalt billig uten å løfte en finger.

Hvor gøy tror du det da blir å spille spillet da?

Edit: Dette er ikke forslag! Dette er GRUNNER.

Skal jeg gå et annet sted og gjøre noe annet istedet hvis det er så farlig med bottere? Vel, dét forhindrer også den "normale spillatferden" min, dvs. ødelegger spillopplevelsen.

I tillegg til dette får spillere som ikke fortener å ha highlevels det. Dette bidrar til flere idioter som ikke kan å spille klassen sin. Hver gang jeg ser en bot får jeg mindre lyst å spille spillet. Jeg takler ikke å se en NPC drepe mine mobs.

Lenke til kommentar

Har avslutta begge wow-kontoene mine, jeg.

Mazage, hvis du spiller wow, hvorfor spiller du? Kan hende spillopplevelsen for deg er å sette et program til å levle, tjene gull, etc. for deg mens du kun dreper lowlevels den ene gangen i uka du selv sitter ved PCen, men spillopplevelsen min ødelegges. enten du klarer å forstå det eller ikke.

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar
Kan du være så snill og begrunne svaret ditt med hvorfor det ødelegger spillopplevelsen? og ja har lest sidene=)

8245099[/snapback]

Ærlig talt, leste du i det hele tatt posten min?

For å ta et eksempel; Jeg skal drepe saltwater snapjaws og sanke turtle scale.

Greit, jeg løper langs "stranda" ved revantusk village. Der løper det 5(!) andre bottere.

Disse reporter jeg dag 1, men de er der like herlig dag 2.

Etter hvert, når jeg da skal selge det jeg har laget, er det plutselig UNORMALT MANGE som selger nettopp Turtle scale shit på AH for en MYE, MYE, MYE billigere pris enn jeg vanligvis kan selge for.

Eksempel 2:

Jeg skal samle 10 long feathers for en quest. Den beste dropraten på dette, er Frayfeather Hippogryphs i Feralas. Jeg løper fra Revantusk til Feralas, for å finne 3(!) andre bottere som farmer spawnet. Og der er pokker ikke store spawnet heller, så jeg må lete lenge etter hver j.. vingejævel da botterne har større flaks enn meg i tillegg til at de er 3.

I tillegg til at disse personene selger dette unormalt billig, selger de det unormalt billig uten å løfte en finger.

Hvor gøy tror du det da blir å spille spillet da?

Edit: Dette er ikke forslag! Dette er GRUNNER.

Skal jeg gå et annet sted og gjøre noe annet istedet hvis det er så farlig med bottere? Vel, dét forhindrer også den "normale spillatferden" min, dvs. ødelegger spillopplevelsen.

I tillegg til dette får spillere som ikke fortener å ha highlevels det. Dette bidrar til flere idioter som ikke kan å spille klassen sin. Hver gang jeg ser en bot får jeg mindre lyst å spille spillet. Jeg takler ikke å se en NPC drepe mine mobs.

8245157[/snapback]

Og, hva om dette ikke var bottere da? da hadde det vært helt ok? kan hende det faktisk er folk som velger og nolife, farme 24/7 og tjene tett gold? Da hadde det vært noe helt annet? bottere gjør nesten det samme som vi gjør, farm farm farm. men siden det er en datamaskin som gjør dette og ikke en spiller så er dette eelt feil? ser egentlig ikke problemet, fordi vi gjør det samme selv=)

Lenke til kommentar

Mazage, hvis du spiller wow, hvorfor spiller du? Kan hende spillopplevelsen for deg er å sette et program til å levle, tjene gull, etc. for deg mens du kun dreper lowlevels den ene gangen i uka du selv sitter ved PCen, men spillopplevelsen min ødelegges. enten du klarer å forstå det eller ikke.

8245203[/snapback]

¨

"Har avsluttet begge kontoene mine"

Kult for deg, care for meg -_-..

Har ikke noe med wow gliding og gjøre.

Hvem har foresten sagt at jeg botter?

Jeg bare skjønner ikke hvorfor folk skal leke politi overalt. Herregud, har du faktisk merket en sykt forandring i spillet på grunn av botting? helt ærlig?! Kom med konkrete forslag til hva du har merket som påvirket deg da du spilte.

Vi gjør jo akkurat samme som bottere bare at vi sitter der selv i stedet. Egentlig ikke en så stor foskjell? eller hva?

Og litt sånn, jeg spiller WoW for gøy.. tanken om glider frister men skjer aldri siden jeg ikke gidder tanken på og miste magen min.

Endret av Mazage
Lenke til kommentar

Ikke prøv å rettferdiggjør den late ræva di med at mennesker også spiller spillet.

Greit, men andelen slike spillere er ikke så stor at det er 5 av de UANSETT HVOR ENN DU GÅR. Bottene gjør kanskje det samme som vi gjør, men et menneske kan kun spille en karakter om gangen i en begrenset periode. En person med en del botter kan spille 10 spillere HELE DØGNET! Dét skader spillet! Du ser kanskje ikke problemet fordi den eneste gangen du spiller spillet er for å løpe rundt med level70'en din (som du sikkert ikke engang har levlet med selv) for å drepe level 20-30'er.

Lenke til kommentar

8245203[/snapback]

Ikke prøv å rettferdiggjør den late ræva di med at mennesker også spiller spillet.

Greit, men andelen slike spillere er ikke så stor at det er 5 av de UANSETT HVOR ENN DU GÅR.   Bottene gjør kanskje det samme som vi gjør, men et menneske kan kun spille en karakter om gangen i en begrenset periode. En person med en del botter kan spille 10 spillere HELE DØGNET! Dét skader spillet! Du ser kanskje ikke problemet fordi den eneste gangen du spiller spillet er for å løpe rundt med level70'en din (som du sikkert ikke engang har levlet med selv) for å drepe level 20-30'er.

8245268[/snapback]

Hva har den late ræva mi med dette og gjøre? btw trener 4 ganger i uka så er nok mer aktiv enn det du har vært. men nok om det.

Kan du forklare meg grundig hvordan det skader spillet?

Care om du kan bruke 10 accounter, hva med fyren som hadde keybinda 4 mages og 1 priest så han kunne bruke alle samtidig? Skal det skade spillet?

Bare sånn at det er sagt, magen er bare 60. Orker ikke levle pga ustabil pc atm, mye lagg.. sucks. Lvlet den helt selv faktisk=)

Endret av Mazage
Lenke til kommentar
Problemet er late folk som ikke gidder å tenke engang.

8244888[/snapback]

Lite konkret og meningsløst og idet hele tatt poste. Han over deg derimot har mange gode poeng, kanskje du kan lære litt av han.

Man kan ikke motargumentere med at "herregud det bør du kunne tenke deg selv" når hele poenget med diskusjonen er nettop argumentene. Han diskuterer fra en annen side av saken enn deg, derfor er din oppgave å gjøre rede for dine meninger på en konkret måte som kan formidles videre og forstås av andre.

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar

Jeg har min mening, du har din. Du liker tanken å sette et program til å gjøre den kjedelige delen for deg, uansett hva slags innvirkning det har på noen andre (i dine øyne har det sikkert ingen innvirkning uansett). Du mener 5 menneskelige spillere kan løpe rundt på samme sted 24 timer i døgnet, 7 dager i uken og aldri gå lei. Du mener det ikke er noe problem at disse botterne tjener fett i forhold til antall timer de faktisk bruker på spillet, til tross for at de selger items til halvparten av hva vi andre selger det for. Du nekter å se at dette faktisk er et problem for andre, du nekter å se at det påvirker spillet på noen som helst måte.

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar
Litt irriterende når vi gjør den kjedelige farminga selv da :p

8245244[/snapback]

det er derfor folk hater bottere. Sjalusi, EOD..

Jeg har min mening, du har din. Du liker tanken å sette et program til å gjøre den kjedelige delen for deg, uansett hva slags innvirkning det har på noen andre (i dine øyne har det sikkert ingen innvirkning uansett). Du mener 5 menneskelige spillere kan løpe rundt på samme sted 24 timer i døgnet, 7 dager i uken og aldri gå lei. Du mener det ikke er noe problem at disse botterne tjener fett i forhold til antall timer de faktisk bruker på spillet, til tross for at de selger items til halvparten av hva vi andre selger det for. Du nekter å se at dette faktisk er et problem for andre, du nekter å se at det påvirker spillet på noen som helst måte.

8245341[/snapback]

Selvom det virker slik, hvem har sagt at jeg i det hele tatt har botta? jeg bare ler av dere folk som leker snut i WoW. Bottere gjør akkurat det samme som oss. Det er ikke ofte det er folk som har 10 accounter running som farmer. Det er 10 pc'er på en gang det. Skjer ikke. Men du har fortsatt ikke klart og svare meg på mitt spørsmål helt konkret. HVORFOR? hvorfor ødelegger bottere WoW? det eneste du har klart hittil er og leke smart med at du har slutta og spille wow ( som er care, men du er helten min<3) og at du mener jeg botter og digger og ganke lowbies.

Kanskje det virker slik, men jeg forteller gang på gang hvorfor jeg skriver som jeg gjør.

Les det jeg har skrevet så svar meg.

Btw, ganke lowbies er ikke fun.

Lenke til kommentar
til tross for at de selger items til halvparten av hva vi andre selger det for.

8245341[/snapback]

Overdrivelse. Eller om det er fakta så må du komme med eksempler.

Du nekter å se at dette faktisk er et problem for andre, du nekter å se at det påvirker spillet på noen som helst måte.

8245341[/snapback]

Du må vel argumentere din påstand slik det er vanlig i alle diskusjoner.

kanskje du bare skal copy paste det siste du skrev på side 14, det var fornuftig det som stod der.

Lenke til kommentar

8245099[/snapback]

Du lyver isåfall. Det er masse konkrete eksempler på hvordan bottene saboterer. Les tråden en gang til, så kanskje du får med deg alt, ikke bare det du ønsker å høre. Når folk siterer eksempler rett foran øynene dine, så skal det en unik frekkhet til for å ignorere dem. Jeg slet ræva av meg i går for å få drept mobsene jeg trengte til epic mount questet, og jeg skrev om det i denne tråden.

Du viser oss null respekt ved å holde på som dette, og hvis du skal fortsette å kommentere uten å lese hva som blir skrevet, så vil jeg anbefale moderator å få deg fjernet fra denne tråden. Det er ikke en trussel, det er bare sånn folk burde reagere på ren trolling og ignorering av hva de skriver.

Lenke til kommentar

8245099[/snapback]

Du lyver isåfall. Det er masse konkrete eksempler på hvordan bottene saboterer. Les tråden en gang til, så kanskje du får med deg alt, ikke bare det du ønsker å høre. Når folk siterer eksempler rett foran øynene dine, så skal det en unik frekkhet til for å ignorere dem. Jeg slet ræva av meg i går for å få drept mobsene jeg trengte til epic mount questet, og jeg skrev om det i denne tråden.

Du viser oss null respekt ved å holde på som dette, og hvis du skal fortsette å kommentere uten å lese hva som blir skrevet, så vil jeg anbefale moderator å få deg fjernet fra denne tråden. Det er ikke en trussel, det er bare sånn folk burde reagere på ren trolling og ignorering av hva de skriver.

8245424[/snapback]

Greit greit, dro en liten hvit løgn. Kom bare til side 8 eller 7 før jeg ikke klarte og holde meg lenger. Hvilken side står dette på så skal jeg lese det og muligens føle med deg.

Og ja få meg fjernet? er dette en tråd hvor vi skal føle med alle? dette er det diskusjonsforum? eller er det bare jeg som tror det? Så jeg kan diskutere om akkurat det jeg vil, så lenge jeg ikke går til angrep på en person? right?

Lenke til kommentar

8245341[/snapback]

Selvom det virker slik, hvem har sagt at jeg i det hele tatt har botta? jeg bare ler av dere folk som leker snut i WoW. Bottere gjør akkurat det samme som oss. Det er ikke ofte det er folk som har 10 accounter running som farmer. Det er 10 pc'er på en gang det. Skjer ikke. Men du har fortsatt ikke klart og svare meg på mitt spørsmål helt konkret. HVORFOR? hvorfor ødelegger bottere WoW? det eneste du har klart hittil er og leke smart med at du har slutta og spille wow ( som er care, men du er helten min<3) og at du mener jeg botter og digger og ganke lowbies.

Hvis ikke dette er premieeksempel på trolling så vet jeg ikke. Du har fått servert haugevis av eksempler på hvordan det ødelegger for andres questing og spillopplevelse, og du fortsetter å late som ingenting. Rapportert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...