Tmz Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ja du verden, er jo enorm forskjell fordi du bruker botten din til å lvle karakterene dine for deg istedenfor å grinde penger. La oss alle bare få oss bots som spiller spillet for oss, så kan alle bare finne på andre ting istedenfor. Da hadde det vært mye poeng i å spille spillet i det hele tatt. Ja, fordi når jeg bruker boten til lvling glider jeg på folketomme steder, og tømmer ikke plassen for creeps slik at hvis noen eventuelt kom for å gjøre et quest ville ha problemer med å vente på respawn. Og det andre argumentet ditt er så dårlig at du burde skjønne det selv, jeg bruker boten til å lvle ikke noe annet. Det er andre sider av spillet jeg liker og derfor spiller jeg. Goldfarmers gjør det for pengene. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Har ikke sett noe til inflasjon på min server som følge av bots, men så kan jeg ikke si å ha fulgt så jysli mye med da. Har dere "hater-bots" folk noen konkrete eksempler`? Blir interessant å sjekke det opp på mitt eget AH. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ditt eget AH? Kjører du privat server for et par tusen folk? Hvis ikke så kan jeg ikke helt se hva du skal kunne sjekke med mindre du vet bot-% på den servern du spiller på.... Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 folk som botter er vel av samme ulla som de som synes det er utfordrene og spille cs med wallhack og aimbot Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvis WoW for deg/dere som botter er å bli maxlevel asap. Synes jeg synd på dere. Dere går glipp av så mye fint på veien oppover. Men for all del, bruk det alt dere vil. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Blizzard går forresten til rettsak mot wowglider nå.. Krever blant annet sourcekoden, noe som vil stanse all fremtidig botting 8236924[/snapback] Kan du linke til kilden? 8237114[/snapback] Her: http://vforums.mmoglider.com/forumdisplay.php?f=34 http://www.wowglider.com/Legal/Feb_16_2007...unterclaims.pdf Om blizzard får det som de vil kommer de til å få lista over alle som har kjøpt det og alle accounter som har brukt det kredittkortet som ble brukt for å kjøper glider-key vil bli banna Endret 26. mars 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
worthy Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det hadde virkelig vært herlig om Blizzard vant saken. Sleppe disse ufattelig irriterende goldfarmer botene >< Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Botter og den slags vil man dessverre aldri få 100% bukt med. Det ligger alt for mye penger i sånt. Døm WoWGlider nord og ned, og nye vil sprette opp som paddehatter. Har skjedd før, og vil skje igjen. Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 ja men faktum er at wowglider er den eneste bot'en som ikke blir oppdaged sikkelig av warden, når blizz har coden så vil wow være rimelig bombe sikkert mot botter Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Skjønner ikke helt hvorfor folk bryr seg, så lenge bottere ikke skaper alt for mye inflasjon. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Skjønner ikke helt hvorfor folk bryr seg, så lenge bottere ikke skaper alt for mye inflasjon. 8239740[/snapback] Fordi at de er i veien.. Kineserne eier jo ikke IQ heller.. hadde de stått i et indre hjørne i zangarmarsh hadde det ikke gjort noe, men de må absolutt botte på ogres i nagrand og andre gode farmespots.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 folk som botter er vel av samme ulla som de som synes det er utfordrene og spille cs med wallhack og aimbot 8238429[/snapback] qft Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Du skjønner vel selv at det bare er tull? Herregud. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ditt eget AH? Kjører du privat server for et par tusen folk? Skjønte du alvorlig talt ikke hva jeg mente? Om du gjorde det kan du holde dine meningsløse bittre kommentarer for deg selv. Og om du ikke gjorde det så kan jeg forklare dypere: Mitt eget AH=AH-et på den serveren jeg spiller på, ikke min server som i min eiendel kjøpt for mine egne penger og driftet av meg selv. Greit nok forklart? Hvis ikke så kan jeg ikke helt se hva du skal kunne sjekke med mindre du vet bot-% på den servern du spiller på.... Du bla. har tidligere sagt at bots ødelegger økonomien på en server. Jeg vil bare se om det finnes tegn på dette på min server (les:den serveren som jeg spiller på driftet av Blizzard Entertainment). Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Vel, takk for svar. Det du skrev kunne virkelig tolkes som at du drev din egen server (uten botter), og det var derfor jeg spurte. Ingen grunn til å komme med angrep på grunn av det... Jeg ville anta at bottene er ganske jevnt fordelt på alle servere. Dermed blir det vanskelig å finne riktig prisnivå. Husk at disse selskapene, og det er mange av dem, prøver å ha botter på alle servere for å kunne tilby penger på alle servere. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg ville anta at bottene er ganske jevnt fordelt på alle servere. Dermed blir det vanskelig å finne riktig prisnivå. Husk at disse selskapene, og det er mange av dem, prøver å ha botter på alle servere for å kunne tilby penger på alle servere. 8243300[/snapback] OK jeg kan forstå at det er vanskelig å finne konkrete bevis på at prisene er kunstig lave siden alle servere har bots, men hva tenker du ut ifra din erfaring som wow spiller kan være eksempler på kunstige lave priser? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 F.eks. når kineserne herjet som verst med port-hacks i Dire Maul, så falt prisen på healing pots som en stein ned til 2-3 gull per stack. Prisen på living essence, var også kunstig lav i forhold til tiden det tok å farme den, ettersom det på et tidspunkt var flere bots enn mobs som fløy rundt og farmet Tar Lords i Un'goro. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Helt ærlig, kan noen komme med noen konkrete forslag til hvorfor botting ødelegger gamingen deres? Bare lurer. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Helt ærlig, kan noen komme med noen konkrete forslag til hvorfor botting ødelegger gamingen deres? Bare lurer. Hva er problemet? 8244653[/snapback] Ærlig talt, leste du i det hele tatt posten min? For å ta et eksempel; Jeg skal drepe saltwater snapjaws og sanke turtle scale. Greit, jeg løper langs "stranda" ved revantusk village. Der løper det 5(!) andre bottere. Disse reporter jeg dag 1, men de er der like herlig dag 2. Etter hvert, når jeg da skal selge det jeg har laget, er det plutselig UNORMALT MANGE som selger nettopp Turtle scale shit på AH for en MYE, MYE, MYE billigere pris enn jeg vanligvis kan selge for. Eksempel 2: Jeg skal samle 10 long feathers for en quest. Den beste dropraten på dette, er Frayfeather Hippogryphs i Feralas. Jeg løper fra Revantusk til Feralas, for å finne 3(!) andre bottere som farmer spawnet. Og der er pokker ikke store spawnet heller, så jeg må lete lenge etter hver j.. vingejævel da botterne har større flaks enn meg i tillegg til at de er 3. I tillegg til at disse personene selger dette unormalt billig, selger de det unormalt billig uten å løfte en finger. Hvor gøy tror du det da blir å spille spillet da? Edit: Dette er ikke forslag! Dette er GRUNNER. Skal jeg gå et annet sted og gjøre noe annet istedet hvis det er så farlig med bottere? Vel, dét forhindrer også den "normale spillatferden" min, dvs. ødelegger spillopplevelsen. Endret 26. mars 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Helt ærlig, kan noen komme med noen konkrete forslag til hvorfor botting ødelegger gamingen deres? Bare lurer. Hva er problemet? 8244653[/snapback] Problemet er late folk som ikke gidder å tenke engang. Endret 26. mars 2007 av Rata101 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg