Gå til innhold

Wowglider - Moralsk riktig?


Anbefalte innlegg

Jeg mener personlig at wowglider er veldig etisk riktig så lenge det blir brukt bare for å ikke sløse bort livet på å levle selv. Det tar ca. ett og et halvt år bare å levle i fra level 1 til level 70, med en spilletid på èn time hver dag.

 

Dette er helt sinnsykt, hvis vi regner med at du koser deg og gjør masse quest o.l. (20 dager played).

8120273[/snapback]

hvis du synes å spille spillet er sløsing med tid, så lar du være å spille. Det er ikke rettferdig mot alle de andre som har "sløst bort tid" med å levle.

 

Man kan bli kicket ut av guildet? buhu, gjør plass til noen som er villig til å faktisk spille spillet for en plass i guildet

 

Man får mindre fritid irl? buhu, slutt å spille og la de som faktisk bruker mer tid på spillet ha høyere level enn deg (rettferdighet er stikkordet)

 

Uansett hvordan du vrir og vender på det er det aldri moralsk riktig å bruke wowglider. Å ha høy level og masse gull ingame er ingen menneskerett.

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
So here i was minding my own business the other night in Tarren Mill on my warlock. Glider took 3 lvl's for me while i was enjoying life. When i came back to my screen i noticed that i've had a whisper from another player 2 minutes ago, so i replied to him, here is how the conversation went: (Sorry for not screenshotting it!)

8120545[/snapback]

 

Ja, du og du, det var jammen pussig. :hmm:

 

Tror du seriøst noen gidder å skrive av fem a4-sider med ingame-pjatt, ord for ord, når print screen er en knapp unna? Jeg håper virkelig det ble pastet inn for at folk skulle ha noe å le av, for man kan umulig ha mye mellom ørene for å tro på det som blir skrevet der.

Lenke til kommentar

Er ikke helt riktig at wowglider aldri har blitt oppdaget, var en massban i september en gang. Flere 1000 folk som brukte wowglider, ink meg selv ble bannet. Men fordi den blir oppdatert hele tiden ble det raskt fikset på, og den kan ikke oppdages av warden i skrivende stund.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Er ikke helt riktig at wowglider aldri har blitt oppdaget, var en massban i september en gang. Flere 1000 folk som brukte wowglider, ink meg selv ble bannet. Men fordi den blir oppdatert hele tiden ble det raskt fikset på, og den kan ikke oppdages av warden i skrivende stund.

8121360[/snapback]

 

Det var i november den var detecta i en liten stund men det ble fikset på fort.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har tid til å selv lvle opp en character til 70 så fortjener du ikke å spille på lvl 70, end of story!

 

"Ja men, real life, sosiale, venner bla bla bla"

 

Det er ingen regel som sier at man må gi opp livet sitt for å komme noen vei, og hvis man selv er så svak at man ikke klarer og balansere dette så kan man ha det så godt. Gå heller og legg kabal...

Lenke til kommentar
Er ikke helt riktig at wowglider aldri har blitt oppdaget, var en massban i september en gang. Flere 1000 folk som brukte wowglider, ink meg selv ble bannet. Men fordi den blir oppdatert hele tiden ble det raskt fikset på, og den kan ikke oppdages av warden i skrivende stund.

8121360[/snapback]

 

Godt, jeg kom i skade for å teste hvordan den virket i 5 min. Fikk faktisk dårlig samvittighet etterpå og hadde noia for å bli bannet :D

Lenke til kommentar

Jeg er totalt imot bruk av Bot rett og slett fordi det er urettferdig mot andre ærlige spillere. Det at det nesten er umulig å jukse, ta snarveier osv. er det jeg liker best med wow. Det er det jeg likte minst med f.eks. CS. Alt for lett å jukse og bedrive uærlig spill!

 

Kompisen min bot'er. Det er ikke kult. Men som jeg sa til han; Så lenge du ikke spiller på min server, så bryr det meg fint lite!

Lenke til kommentar
Hvis jeg bruker wowglider starter en ny char, hvor lang tid _ca_ bruker jeg på lvl 60 / 70 ?

8121486[/snapback]

 

Ikke tenk tanken en gang. :thumbdown:

8121490[/snapback]

 

Å jodah, skal jeg begynne med wow igjen skal en bot få grinde for meg. Ellers har jeg ikke tid til det, særlig når jeg går VKII og har jobb utenom. Har en lvl 59 Hunter atm, orker ikke grinde den opp til 70 - det skal boten få gjør. Har alltid hatt lyst på en Paladin også, den setter jeg på før jeg går til skolen. :D

 

Wowglider ftw :p

Lenke til kommentar
Hvis jeg bruker wowglider starter en ny char, hvor lang tid _ca_ bruker jeg på lvl 60 / 70 ?

8121486[/snapback]

 

Ikke tenk tanken en gang. :thumbdown:

8121490[/snapback]

 

Å jodah, skal jeg begynne med wow igjen skal en bot få grinde for meg. Ellers har jeg ikke tid til det, særlig når jeg går VKII og har jobb utenom. Har en lvl 59 Hunter atm, orker ikke grinde den opp til 70 - det skal boten få gjør. Har alltid hatt lyst på en Paladin også, den setter jeg på før jeg går til skolen. :D

 

Wowglider ftw :p

8121673[/snapback]

 

Få med deg en venn og spill spillet. Det er det som er morsomt. Synes du ikke det er gøy, så gjør de andre på serveren en tjeneste og avslutt kontoen deres.

 

Det er vannvittig irriterende å queste, finne ut at det man driver med er vanskelig, men oppdage at alle de rundt deg man spør om å samarbeide, er botter og aldri svarer. I tillegg dreper de mobs du trenger.

Lenke til kommentar
So here i was minding my own business the other night in Tarren Mill on my warlock. Glider took 3 lvl's for me while i was enjoying life. When i came back to my screen i noticed that i've had a whisper from another player 2 minutes ago, so i replied to him, here is how the conversation went: (Sorry for not screenshotting it!)

8120545[/snapback]

 

Ja, du og du, det var jammen pussig. :hmm:

 

Tror du seriøst noen gidder å skrive av fem a4-sider med ingame-pjatt, ord for ord, når print screen er en knapp unna? Jeg håper virkelig det ble pastet inn for at folk skulle ha noe å le av, for man kan umulig ha mye mellom ørene for å tro på det som blir skrevet der.

8121181[/snapback]

 

Det minner meg veldig om noe MLM/Pyramide folk presenterer når de skal argumentere for svindelen sin. Konstruerte dialoger er typisk reklameteknikk rettet mot mindre kritiske mennesker.

Lenke til kommentar
For en bullshit-tråd, koste meg når jeg leser hvordan Daehli mener at det har redda det sosiale livet til mange og at det i 99% av tilfellene bruks til å levle, er jo bare pisspreik..

8120709[/snapback]

 

Jeg koser meg med å lese denne tråden. :ph34r:

 

Jeg sluttet å spille wow og solgte derfor kontoen min. Jeg hadde aldri hatt mulighet til å spille wow hvis jeg måtte spilt opp helt i fra level 1 igjen. Har 8 dager in-game nå, og ble level 58 i natt en gang. (Nå tenker dere, for en taper. Hmm, samme kan det være)

 

I allefall. Nå som jeg er på level 59 og egentlig ganske nær level 60 som jeg var en gang, så slettet jeg glider og koser meg nå med spillet og spiller selv. Det hadde aldri skjedd uten glider, så på en måte tjener alle dere på at jeg brukte glider. Du bare vet det ikke. Kommer noe bort til meg og spør om en portal, så slenger jeg opp en gratis, er det noe som spør om vann, ikke noe problem. Har du lyst til å slå av en hyggelig prat ingame, så er jeg der.

 

De som virkelig ødelegger spillergleden er folk som bare slenger drit, aldri hjelper, ikke engang sier hei, hvis du snakker til de. Mange av folka som spiller wow burde aldri ha lagt tanken på å logge seg inn i et multiplayer spill, fordi de rett og slett ikke er sosiale vesen. Jo, kanskje, de liker jo godt å måle e-penis, men det er en annen sak.

 

Det er mange hverdagshelter her på forumet. De som påstår at wow ikke har hjulpet en sjel ut av huset burde åpne øynene. Et spill som world of warcraft er utrolig lett å bli hektet på, og det er farmeaspektet blizzard tjener grovt på.

 

Jeg burde egentlig ikke beskyttet botere, men jeg beskytter de som bruker bot for å kunne nå level 50 i det minste. Det er miljøet selv som har skapt et voldsomt press på å være max level, ha de feteste våpene og være exalted med alle og enhver. Hvem sin feil er dette? I allefall ikke oss som (wow)glider.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...