kilogram Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Norton Confidential er et nytt produkt fra Symantec, som beskytter mot phishing og hjelper deg å huske passordene. Les mer Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Synes nesten synd på Symantec Kan til en viss grad forstå at de retter seg kun mot IE; ikke nødvendigvis fordi nettleseren er størst, men brukere/ kjennere av andre lesere er gjerne også mer tekniske av seg og har nok en større sjanse for å avsløre svindel. Dog synd de ikke kan tilby dette, iallefall tastelogging burde jo ha vært med. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 norton må snart begynne å tenke litt på performance.. Samtlige av produktene deres er trege og store. Egentlig synd, for bortsett fra det er det ofte gode. Et kraftig redesign av kode hadde gjort seg, slik at de fikk luket ut treghetsmomentene. Også forstår jeg ikke helt greia med å kun støtte IE.. (Sånn bortsett fra at FF og Opera har mange av funksjonene som Norton kan tilby) Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Synes nesten synd på Symantec Kan til en viss grad forstå at de retter seg kun mot IE; ikke nødvendigvis fordi nettleseren er størst, men brukere/ kjennere av andre lesere er gjerne også mer tekniske av seg og har nok en større sjanse for å avsløre svindel. Dog synd de ikke kan tilby dette, iallefall tastelogging burde jo ha vært med. 8120430[/snapback] Muligens også fordi folk som bruker noe annet enn IE vet at norton er noe dritt Lenke til kommentar
Danny Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Ja norton produktene suger med untakk av ghost,syns pc`en blir så jævlig treg med programene dems. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Opera har nå blant annet en innebygd funksjon som lar deg sjekke svindelrisiko. Hvor bra denne er, vet jeg ikke. For min egen del, ser jeg liten verdi i et slikt produkt. Man kommer langt med sunn fornuft. Endret 10. mars 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 ; driver å avinstallerer Norton nå, skal jeg da også avinstallere "LiveUpdate 3.0 Symantec corp"? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hah, Glem det - Aldri skal jeg ta i et Norton produkt igjen. Nortons strategi er å gå mot "dumme" PC-brukere som ikke har fjerneste anelse på hva de gjør. Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Liker egentlig ikke innlegg av typen "jeg skal aldri installere et XXXX produkt igjen", men jeg gjør et unntak for Symantec. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå