Lasher Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei, har testet linja hos meg å når jeg har kabelen koblet rett på pcen får jeg 10.5mb i hastighet, mens når jeg har oppe trådløs nettverket er jeg nede på 5mb, noen tips på hva jeg kan gjøre eller om det bare er sånn, syntes det var så mye, skjønner at det går bort litt, men hele 5mb var da i overkant.. Takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
Durac Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Driver folk å laster ned når du har oppe det trådløse? Og har uvedkommende tilgang til det trådløse nette ditt? Du skal vell ikke miste noe hastighet om du har oppe et trådløs nett som ingen bruker (?) Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Det er jo ikke akkurat så mange trådløse rutere som klarer å levere like kjapp og stabil linje trådløst som kablet... Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei, har testet linja hos meg å når jeg har kabelen koblet rett på pcen får jeg 10.5mb i hastighet, mens når jeg har oppe trådløs nettverket er jeg nede på 5mb, noen tips på hva jeg kan gjøre eller om det bare er sånn, syntes det var så mye, skjønner at det går bort litt, men hele 5mb var da i overkant.. Takk for hjelpen.. 8120181[/snapback] Om du kjører bare 11 mbit (802.11b) så er dette helt normal hastighet på trådløst. Du må over på 54 mbit (802.11g) eller bedre for å få utnyttet linjen din fult ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå