Mr.M Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Den rapporten som er lekket ja. Men hva Flåthen og co. kommer frem til vil heller ikke bli offentligjort. 8142693[/snapback] btw, tviler på om Flåthen er den som blir valgt til ny LO-leder når den tid kommer. Han avslørte seg vel nærmest som en fjott uten bakkekontakt, i forbindelse med fremleggelsen av (den delvise) rapporten, med uttalelser om at "nå legger vi saken bak oss". Nå er jo HELE rapporten i ferd med å lekke ut, også den "hemmelige" delen av den, det kan bety liv & spetakkel i uker og måneder fremover. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 nok et eksempel på hva jeg har sagt tidligere,nemmelig medias makt og deres forvregning av saker. her går de ut med fete overskrifter om at frykt er det som dominerer, noe tillitsvalgte i LO ikke kjenner seg igjen i Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Lav tillit til LO Bakgrunnstallene i undersøkelsen viser at medlemmer av LO svarer på linje med resten av befolkningen. Noe å jobbe med her ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 nok et eksempel på hva jeg har sagt tidligere,nemmelig medias makt og deres forvregning av saker.her går de ut med fete overskrifter om at frykt er det som dominerer, noe tillitsvalgte i LO ikke kjenner seg igjen i 8147125[/snapback] Vi snakker vel her om et spesielt nivå i LO, nemlig toppnivået? Betyr ikke at alle nivåer nedover i systemet har den samme negative kulturen. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 nok et eksempel på hva jeg har sagt tidligere,nemmelig medias makt og deres forvregning av saker.her går de ut med fete overskrifter om at frykt er det som dominerer, noe tillitsvalgte i LO ikke kjenner seg igjen i 8147125[/snapback] De tillitsvalgte turde vel ikke si noe annet. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 nok et eksempel på hva jeg har sagt tidligere,nemmelig medias makt og deres forvregning av saker.her går de ut med fete overskrifter om at frykt er det som dominerer, noe tillitsvalgte i LO ikke kjenner seg igjen i 8147125[/snapback] De tillitsvalgte turde vel ikke si noe annet. 8166091[/snapback] Nei selvsagt ikke, i et så kuet ssystem har de ikke mulighet til det, pussig at så mange jobber gratis for noe som er så ille,pussig at de har mellom 8-900 000 medlemmer Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jobber topplederne i LO gratis også? :whistle: :whistle: (en mer enn deg) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og med min dypeste unnskyldning til moderatoren som nå sitter og river seg i håret. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Kanskje Snekker'n mente å lage 8-900000 ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jobber topplederne i LO gratis også? :whistle: :whistle: (en mer enn deg) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og med min dypeste unnskyldning til moderatoren som nå sitter og river seg i håret. 8166915[/snapback] var det ikke tillitsmenn og ikke toppledere det var snakk om her? hvorfor da dra inn dem Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jobber topplederne i LO gratis også? :whistle: :whistle: (en mer enn deg) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og med min dypeste unnskyldning til moderatoren som nå sitter og river seg i håret. 8166915[/snapback] var det ikke tillitsmenn og ikke toppledere det var snakk om her? hvorfor da dra inn dem 8168339[/snapback] Altså mobbekulturen fant vi jo på toppen. Så har noen dratt inn tillitsmenn som uttaler seg. Men toppen ble da ikke plutselig off topic nå? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jobber topplederne i LO gratis også? :whistle: :whistle: (en mer enn deg) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og med min dypeste unnskyldning til moderatoren som nå sitter og river seg i håret. 8166915[/snapback] var det ikke tillitsmenn og ikke toppledere det var snakk om her? hvorfor da dra inn dem 8168339[/snapback] Altså mobbekulturen fant vi jo på toppen. Så har noen dratt inn tillitsmenn som uttaler seg. Men toppen ble da ikke plutselig off topic nå? 8169906[/snapback] Nei hvem sier det,men du kommenterte mitt svar som angikk tillitsmenn , der du påstod at de ikke turde noe annet,så da skjønner jeg ikke hva ledere plutselig har dær å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå