Jens viking Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 hvor mange farger har skjermen på denne mobilen? noen som vet?? har sett at de andre htc mobilene til over 6000 kr kun har 65000 farger mens Nokia N93i har nå 16,7 mill farger. er skjermene på htc mobilene allikevel skarpe? hvis du f.eks bruker mye wi-fi/msn på denne mobilen blir den da fort utladet ?? bare lurer fordi jeg vil ha en mobil med mye teknologi, bra batteri og en super skjerm. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 http://www.gsmarena.com/htc_s710-1891.php 65k farger... veldig skarpe og fine farger. God skjerm. Vet ikke med det andre. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 okei takk for raskt svar=) men 65k betyr det da at den bare har 65000 farger i skjermen ? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 jepp... k = kilo = 1000 (akkurat som kilogram, ett kilogram = 1000 gram) (eller kilobyte = 1000 byte) Fint du spør om dette! Hvis du vil lære flere av disse, eller ha de til en annen gang, ta en titt på bildet under. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 hmm er det et minus at skjermen "bare" har 65000 farger i forhold til nokias N95 som har 16,7 mill farger?? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Mitt svar er nei... Selv tror jeg man ikke merker store forskjellen. Skjermene HTC bruker er veldig gode og skarpe, er i hvertfall min erfaring. Selv hadde jeg valgt HTC S710 (noe som per dags dato ser ut til å bli min neste mobil). Har Qtek 8310 nå. Se også på at N95 koster dobbelt så mye da... Hvis du ikke er avhengig av 3G og radio da. Kameratet i N95 er vel også overlegent. Så du må jo se selv hva du skal bruke denne til. Hvis du skal ta bilder, kan du jo kjøpe en S710 og kjøpe et bra kompakt digitalkamera i tilleg for samme prisen som N95 edit: side-ved-side sammenligning: https://prisguiden.no/vis_side_ved_si...ids%5B%5D=65204 Endret 10. mars 2007 av jalejale Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 omg 7000 for n95 blir nok s710 på meg=) billig og sikkert super bra. er du fornøyd med batteriet og lyden på mp3 og høyttalerne på qteken din?? btw vet du om s710 får stereo høyttalere?? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) lyden på mp3 fra selve telefonens høyttaler er ikke noe å skryte av. Nå har jeg heller ikke testet de øreproppene som fulgte med, jeg har et koss proppe-sett som jeg bruker, og det blir glimrende lyd. Batteriet er jeg også fornøyd med. Det slukes fort hvis man sitter på WiFi, men det tror jeg man må regne med på alle telefoner med WiFi. Skrur av skjermen helt når jeg hører på musikk, og det bruker ikke mye batteri. Angående stereohøyttalere, så er jeg litt usikker på hva du mener. Jeg får stereo i proppene mine, og det kan jeg 99% sikkert si at du får i S710 også. Men stereo lyd når du kjører lyden ut fra høyttaleren(e) i telefonen vet jeg ikke. Min mening på det er uansett at det er unødvendig, disse to høyttalerene vil såfall sitte svært tett inntill hverandre, så man ikke får noe stereo-effekt ut av det. (Vet SE k750i har stereo, bare unødvendig) Edit: For tekniske og andre spørsmål om HTC- eller Qtek-telefoner vil jeg anbefale at du tar en tur innom www.smartmobil.no og sjekker ut forumet der. Endret 10. mars 2007 av jalejale Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 okei, men takk for alle svarene dine Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 btw noen som vet om det er æøå i tastaturet og norsk språkverson på mobilen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå