DanielL Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Heisann folkens. Som dere skjønner av tittelen har jeg satt meg i en liten krise for å si det sånn Brødrene mine har en Medion PC som de bruker til spilling, msn og den slags. Dum som jeg var ville jeg legge inn Ubuntu der på en seperat harddisk for å vise at det er minst like lett som windows(Selv om jeg selv syns det er en del lettere). Men så gikk visst dette ikke så bra og de var ikke særlig intressert i å lære. Så jeg bestemte meg for å fjerne Ubuntu fra disken. Men da kom problemet. Hver gang maskinen skrus på nå får jeg feilmeldingen "GRUB loading, please wait.... Error 17 Noen som kan hjelpe meg ut av denne? Gått litt over hodet mitt det her Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Boot med XP CD (hvis det er XP installert fra før da..) . Gå til recovery console og bruk fixmbr og evt. fixboot . Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Boot med XP CD (hvis det er XP installert fra før da..) .Gå til recovery console og bruk fixmbr og evt. fixboot . 8120031[/snapback] Der var alt som vanlig igjen Tusen takk for hjelpen, high five Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå