Cesare Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Når jeg logger meg på Windows Small Business Server hjemmefra med Remote Desktop Connection via VPN får jeg følgende melding i innloggingsvinduet: ...To log on this remote computer, you must be granted the Allow log on through Terminal Services right. By default, members of the Remote Desktop Users group have this right. If you are not a member of the Remote Desktop Users group or another group that has this right, or if the Remote Desktop User Group does not have this right, you must be granted this right manually..." Noen som kjenner til dette? C Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 du må ha tilgang til og koble til uten fra. spør administrator din så fixser han det. hvis du confer den selv, så gå på bruker kontor og slå på det på. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Når jeg logger meg på Windows Small Business Server hjemmefra med Remote Desktop Connection via VPN får jeg følgende melding i innloggingsvinduet: ...To log on this remote computer, you must be granted the Allow log on through Terminal Services right. By default, members of the Remote Desktop Users group have this right. If you are not a member of the Remote Desktop Users group or another group that has this right, or if the Remote Desktop User Group does not have this right, you must be granted this right manually..." Noen som kjenner til dette? C 8119981[/snapback] Brukeren din på serveren må ligge i gruppen Remote Desktop Users for å kunne logge inn på terminalserveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå