eikum Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei! Sliterlitt med laptopen min, når jeg prøver å bruke vanlig nettverkse kabel fungerer ikke nettet.. Men bruker jeg trådløst fungerer det utmerket.. Det virker som at nettverkskortet ikke mottar pakkene rikitg. Lyset lyser grønnt, og i statuslinjen står det ingen feil med nettverk. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har prøvd å reinstallere driverne, men til ingen nytte. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 sjekk i BIOS at nettverks kortet er aktivert, prøv og reinstallere nettverks kort drivera. ring eventuelt support for PC'en Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Sjekk statusen på ethernet-tilkoblingen - mottar du pakker i det hele tatt? Om mulig, sjekk at MAC-filtrering ikke er skrudd på for ditt ethernet-kort. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Sjekk statusen på ethernet-tilkoblingen - mottar du pakker i det hele tatt? Om mulig, sjekk at MAC-filtrering ikke er skrudd på for ditt ethernet-kort. 8119908[/snapback] Den sender pakker, men på mottate står det 0-2... Utrolig rart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå