Gå til innhold

The aftermath: Treff i Oslo i mars


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

ok... jeg sier... hvorfor bytter man ikke ut flashbang med soundbang så slipper man teamflash... så sier chris: jammen da ødelegger du jo hørselen til ditt eget lag åsså... så sier jeg: jammen da bruker jo bare ditt lag headphones... så sier chris: det heter ikke headphones det heter værnebriller... (han mente naturlighvis hørsel værn)...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok... jeg sier... hvorfor bytter man ikke ut flashbang med soundbang så slipper man teamflash... så sier chris: jammen da ødelegger du jo hørselen til ditt eget lag åsså... så sier jeg: jammen da bruker jo bare ditt lag headphones... så sier chris: det heter ikke headphones det heter værnebriller... (han mente naturlighvis hørsel værn)...

8130519[/snapback]

 

Greia var at headphones i første omgang var dumt sagt, men min bedret det ikke akkurat :blush:

Lenke til kommentar
ok... jeg sier... hvorfor bytter man ikke ut flashbang med soundbang så slipper man teamflash... så sier chris: jammen da ødelegger du jo hørselen til ditt eget lag åsså... så sier jeg: jammen da bruker jo bare ditt lag headphones... så sier chris: det heter ikke headphones det heter værnebriller... (han mente naturlighvis hørsel værn)...

8130519[/snapback]

 

Greia var at headphones i første omgang var dumt sagt, men min bedret det ikke akkurat :blush:

8131072[/snapback]

 

nei... var bare så ekstremt upassende å si værnebriller... XD

Lenke til kommentar
Jeg hadde tre ballonger til sammen jeg! Tre stykker! Hva skjedde? Ida knabba to og Eirik en. Bastarder!

8130892[/snapback]

En Ida stjal til Ida og en Ida stjal til Ida xD

Også knabba jeg og Ida en ketchupflaske med ballonger (eller tok vi av flaska? Husker ikke) :wee:

 

Det syntes jeg og.

Håper alikevel jeg ser en del av dere igjen før den tid.  :blush:

8131081[/snapback]

Vi ska på blitz, beibeh :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...