Gå til innhold

The aftermath: Treff i Oslo i mars

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

På "barnebordet" eller "OT-bordet"  gikk det opp til slutt. litt kluss, fordi skrollan hadde puttet sin kvittering i lomma XD

8119178[/snapback]

Haha, satt noen ved et egent bord? :!:

8119363[/snapback]

Det kunne ikke drikkes øl der hvor det var personer under 18 :S (rare norske lover).

så mange av de over 18 satt på ett eget bord hvor de bare satt rolig og snakket, mens vi andre som ikke hadde alkohol hadde det kjempegøy og lo nesten hele tiden :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så mange av de over 18 satt på ett eget bord hvor de bare satt rolig og snakket, mens vi andre som ikke hadde alkohol hadde det kjempegøy og lo nesten hele tiden :p

8119379[/snapback]

Ha, dere vakke med på bar etterpå! Det var vi!

8119402[/snapback]

Nei, vi venta på aidskake, så gikk vi hjem...

:ermm:

Lenke til kommentar

Etter at vi tuslet gjennom halve byen havnet jeg og ZanZel på Fridays på Karl Johan hvor vi trodde Bone var. Han var søkk borte så vi dro videre til Kunstnernes Hus før vi dro videre til en skikkelig bule hvor det egentlig var kult. Dette stedet var såpas kult at det fortjener mitt nærvær opptill flere ganger.

dit: rettet skriveleif.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Det var artig treff :cool:

Vet ikke om jeg fikk hilst på halvparten en gang, og husker enda færre, men gøy var det, hehe.. Jeg kom litt sent da, men med ølprisene som var på fridays var det kanskje ikke så farlig.

Det her må gjentas :)

Lenke til kommentar
Venta på meg?  :dontgetit:

Det ble det verste slumberpartyet hos meg etterpå.

Killerquo og Demille skulle ligge over, men brått ble det to til da Marley og Ø.B mista toget.  :!:

Jeg koste meg hvertfall. Veldig mye. :)

8120491[/snapback]

Ja, venta på deg- Da du stod og prata med en viss person ;)

Det var et koslig treff.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...