Gå til innhold

The aftermath: Treff i Oslo i mars


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jada vennen :) men nå diskuterte vi ida klemmer :p  kan ikke sammenligne ida klemmer og mirna klemmer da :p derfor tok jeg ikke med deg akuratt nå...

8140081[/snapback]

:hrm: Greit.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ida er min. Så back off

8140147[/snapback]

 

ikke vær sur da :( alt jeg tenker kan ikke handle om deg... 95% holder lenge :love:

Lenke til kommentar

Den tråden her begynner å bli lang jo... kanskje ikke rart med all flørtespam'n, hehe..

 

Neste HW-treff blir det utdelt kart hvor viktige utesteder er avmerka med selvlysende tusj :cool:

 

Eller kanskje neste HW-treff bare blir ett stort slumberparty borte på tveita et sted? hehe..

Lenke til kommentar
Den tråden her begynner å bli lang jo... kanskje ikke rart med all flørtespam'n, hehe..

 

Neste HW-treff blir det utdelt kart hvor viktige utesteder er avmerka med selvlysende tusj  :cool:

 

Eller kanskje neste HW-treff bare blir ett stort slumberparty borte på tveita et sted? hehe..

8140473[/snapback]

 

gps med viktige utesteder på er kanskje greiere... da finner kanskje folk frem også :p

Lenke til kommentar
Den tråden her begynner å bli lang jo... kanskje ikke rart med all flørtespam'n, hehe..

 

Neste HW-treff blir det utdelt kart hvor viktige utesteder er avmerka med selvlysende tusj  :cool:

 

Eller kanskje neste HW-treff bare blir ett stort slumberparty borte på tveita et sted? hehe..

8140473[/snapback]

 

gps med viktige utesteder på er kanskje greiere... da finner kanskje folk frem også :p

8140494[/snapback]

 

Halvparten kommer til å ha rota bort gps'n før de kommer ut døra, en fjerdedel skjønner ikke hvordan den fungerer, og siste delen klarer å endre kordinatene slik at de havner i moss.

 

Og jo.. så har du et par prosent som skrur den opp for å sjekke hvordan den ser ut inni, og.. ja.. trenger ikke si mer..

 

Kart er avansert nok :cool:

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om ville nok det beste vært en gjeter..

 

Edit: Er jo litt dumt å gi dem kart... da ser de alle stedene de kan dra, og alle vil til hvert sitt sted.. og så blir man stående der i 3timer og krangle helt til det stenger.. eneste positive vil være at alle er så treige at ingen rekker togene og må overnatte i en intim klump ett eller annet trangt sted. :love:

Endret av BlackH
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...