Gå til innhold

The aftermath: Treff i Oslo i mars


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen burde lage en horror/slasher film som bare heter "The Ida's - You never know which one of them who's after you". Det ville blitt en seriøst freaky film. Så kunne oppfølgeren hett "The Balloon massacre".

8132470[/snapback]

Jeg er egentlig veldig med på den filmen, nå trenger vi bare noen som kan film. Ida og Petter går media, ja? Hm. Særemne? :D

 

Den er jeg veldig med på, søta.  :love:

8133217[/snapback]

Wiih :blush:

Lenke til kommentar

Bra, har ikke lyst til at folk skal være sure på meg! Dessuten var vi jo 15-20 stykk, talte aldri, så jeg regnet med at det ikke var noe problem. Jeg stresset for å rekke toget og. Hadde sugd om jeg hadde kommet på stasjonen 1 min etter at det hadde gått for så at jeg måtte vente i 30min++

Lenke til kommentar
"Beware of the Ida's"

 

 

Jeg fikk Ida-mose-klem da jeg dro :blink:

8134464[/snapback]

Og du likte det :wee:

 

Etter en del tenking tror jeg kanskje jeg drakk en øl mer enn jeg betalte for, hvem skal ha peng? Send meg pm med kontonr, så skal jeg sette over (:

8135772[/snapback]

 

Høres logisk ut. Da tror jeg DJ_Dark skylder for en pils og en brus, og du for en pils. Minerva betalte 50kr for mye, -Nyhus- (tror jeg) betalte 4kr for mye, og T-Solberg og jeg betalte til sammen 126kr for mye.

 

Det blir 180kr. En pils kostet 82 elns. Da får i såfall DJ_Dark en veldig billig brus til 16kr.

 

Jeg foreslår at du setter inn 50kr til Minerva, og DJ_Dark 100kr til meg. Resten av pengene får bare være. Hvis ingen andre mener at de har betalt for mye, såklart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...