Gå til innhold

The aftermath: Treff i Oslo i mars


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Da var førstemann hjemme! Kjempekveld med god humor og mange spøker. Jeg kom nok med den som var kveldens dumme, men jeg lar andre forklare siden morsomme ting jeg forklarer blir ikke morsomme..

 

Sorry for at jeg ikke fikk betalt! Den som betalte av meg får ta en PM, så ordner vi det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud, dette eide! Fikk i meg 3 pils, pluss den jeg tok fra Lord-Myrrah før vi måtte følge folk til toget.

 

Takk til Minerva for utlån av leg <3

 

Få opp noen bilder, myrrah!

 

Dj_dark: Det manglet drøyt 100 spenn på den ene regninga, og 300 på den andre, så vidt jeg fikk med meg.

Endret av eirik1989
Lenke til kommentar
Herregud, dette eide! Fikk i meg 3 pils, pluss den jeg tok fra Lord-Myrrah før vi måtte følge folk til toget.

 

Takk til Minerva for utlån av leg <3

 

Få opp noen bilder, myrrah!

 

Dj_dark: Det manglet drøyt 100 spenn på den ene regninga, og 300 på den andre, så vidt jeg fikk med meg.

8119080[/snapback]

 

Siden når kosta den ølen 100 spenn og pepsien 150 spenn?

Lenke til kommentar
Finner ikke kabelen, poster i morra :p

8119108[/snapback]

Gleder meg! Kom akkurat hjem, etter å ha sitti i stillhet på toget en stund. Det var uvante greier, da jeg rakk å bli vandt til gaulinga fra Marly. Men hjertelig takk for et flott møte folkens, jeg blir garantert med neste gang.

 

ps:

Takk for pilsen(e) folkens :thumbup:

 

edit:

Haha, btw godt å høre at jeg ikke er like drittsekk i det virkelige liv som jeg kan virke over forumet MRLY! Tok det som et kompliment jeg :wee:

 

Og ja, det var veldig hyggelig å treffe dere alle sammen. Koselig å sette navn og personligheter til alle avatarene her inne.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...