Gå til innhold

Ufrivillig morsom video (Blue feat. Elton John)

Robocoop

Anbefalte innlegg

http://www.youtube.com/watch?v=bIyAPlQjvgs

Husker at jeg merket meg denne videoen allerede i 2002, som noe merkelig.

Sangen er originalt av Elton John: "sorry seems to be the hardest word" .

Et ukjent boyband, "Blue", er utgiverne, men EJ er uansett med i videoen. Mulig EJ har insistert på å få være med dersom de skal bruke sangen hans, jeg vet ikke. Virker som om han også har insistert på at de skal stå ved pianoet hans og synge......! :mrgreen: Dårlig nytt for et feminint boyband med andre ord - Særlig siden ungjentene helst skal kjøpe plata deres..! :D

Dette virker det som noen i managmentet har forstått. De har derfor leid inn noen dancing girls til å komme inn i bildet nå og da for at det ikke skal bli helt utrolig homo.

Det holder likevel ikke helt inn, og samlingene rundt pianoet til Elton er rett og slett priceless! :tease:

Den umotiverte mimingen er også verdt å få med seg. De har rett og slett gitt opp!

Vi hørte vel heller aldri noe mer til disse stakkarene. :cool:

Endret av Robocoop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blue har jo vært utrolig kjente for noen år siden! Sangen gikk jo både på radio og tv hele tiden!

Edit: Så på videoen nå, men skjønte ikke helt hva som var så morsomt... 5 menn som står og synger... Veldig morsomt...

Endret av kalli
Lenke til kommentar
Blue har jo vært utrolig kjente for noen år siden! Sangen gikk jo både på radio og tv hele tiden!

Edit: Så på videoen nå, men skjønte ikke helt hva som var så morsomt... 5 menn som står og synger... Veldig morsomt...

8119256[/snapback]

Kanskje det bare er jeg som synes den er morsom....? :p

På tide å gå i seg sjøl? Hmmmm :hmm:

Lenke til kommentar

Haha, de synger i samme video som EJ spiller piano. EJ er homo, derfor må de andre også være homo? ...

Sorry, den der tok jeg ikke helt. Kanskje dette er veldig morsomt materiale for homofobe, men jeg ser ikke helt humoren selv...

-Stigma

Lenke til kommentar
Haha, de synger i samme video som EJ spiller piano. EJ er homo, derfor må de andre også være homo? ...

Sorry, den der tok jeg ikke helt. Kanskje dette er veldig morsomt materiale for homofobe, men jeg ser ikke helt humoren selv...

-Stigma

8119292[/snapback]

Jeg tror det morsomme ligger i at de panisk prøver å dempe det inntrykket i videoen. Det er ihvertfall min oppfatning.

men som sagt: Jeg kan ha vært trøtt da jeg kom på denne ideen....... :cry:

Får se hva andre kommenterer på youtube. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...