Gå til innhold

Playstation 3 forhåndsbestilling


henrikr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forhåndsbestilte fra Lefdal tidligere idag, mailet om sporingsnummer, fikk beskjed at det vil dukke opp når de sender dem ut 23. Mars, regner med at hun jenta på kundesenteret var uinformert, og at kundene mottar disse den 23.

 

Forstår ikke hvorfor Elkjøp/Lefdal ikke kan gå klart ut med denne informasjonen på sin nettside eller lignende, da det tydeligvis er flere av oss som er usikre på akkurat dette.

 

Virker som Lefdal er utsolgt (?) De var ikke det da jeg bestilte, håper det ikke blir noe klunder og jeg sitter igjen med null konsoll den 23. Ville ha vært så jævla typisk.

Endret av dracula
Lenke til kommentar
Jeg forhåndsbestilte fra Lefdal tidligere idag, mailet om sporingsnummer, fikk beskjed at det vil dukke opp når de sender dem ut 23. Mars, regner med at hun jenta på kundesenteret var uinformert, og at kundene mottar disse den 23.

 

Forstår ikke hvorfor Elkjøp/Lefdal ikke kan gå klart ut med denne informasjonen på sin nettside eller lignende, da det tydeligvis er flere av oss som er usikre på akkurat dette.

 

Virker som Lefdal er utsolgt (?) De var ikke det da jeg bestilte, håper det ikke blir noe klunder og jeg sitter igjen med null konsoll den 23. Ville ha vært så jævla typisk.

8161054[/snapback]

 

Du mener sender ut 22. mars.

 

Bestilte selv fra Elkøp for 2 dager siden.

 

Gleder meg! :dribble:

Lenke til kommentar

DA VIRKER DET SOM OM PS3 ER UTSOLGT PÅ CDON.COM OGSÅ!

 

EDIT: Litt kjedelig for meg, dette! satset på at de hadde nok konsoller, så jeg kunne forhåndsbestillt 19.mars. dagen etter bursdagen min, men men. Da får jeg "campe" utenfor en elkjøp butikk!

Er det sånn at alle Elkøp butikkene er åpne på release?

Endret av morten111340
Lenke til kommentar
Jeg forhåndsbestilte fra Lefdal tidligere idag, mailet om sporingsnummer, fikk beskjed at det vil dukke opp når de sender dem ut 23. Mars, regner med at hun jenta på kundesenteret var uinformert, og at kundene mottar disse den 23.

 

Forstår ikke hvorfor Elkjøp/Lefdal ikke kan gå klart ut med denne informasjonen på sin nettside eller lignende, da det tydeligvis er flere av oss som er usikre på akkurat dette.

 

Virker som Lefdal er utsolgt (?) De var ikke det da jeg bestilte, håper det ikke blir noe klunder og jeg sitter igjen med null konsoll den 23. Ville ha vært så jævla typisk.

8161054[/snapback]

 

Hvorfor går du ut ifra at det verst tenkelige kan skje? :) Kan du ikke bare tro på det som blir sagt fra meg og andre som er det best tenkelige (altså best tenkelig kundeservice, noe lefdal selvfølgelig satser på å ha?).

 

Du får din maskin om du har forhåndsbestillt, da det er ferdig fordelt til nettbutikken en viss mengde ps3'er FØR forhåndsbestillingen åpnet. Ergo får alle som har bestillt før utsolgtmeldingen kom en ps3.

 

I tillegg så blir den sendt ut slik at med mindre posten roter det til, så får du maskinen din på fredagen. :)

Lenke til kommentar
DA VIRKER DET SOM OM PS3 ER UTSOLGT PÅ CDON.COM OGSÅ!

 

EDIT: Litt kjedelig for meg, dette! satset på at de hadde nok konsoller, så jeg kunne forhåndsbestillt 19.mars. dagen etter bursdagen min, men men. Da får jeg "campe" utenfor en elkjøp butikk!

Er det sånn at alle Elkøp butikkene er åpne på release?

8161346[/snapback]

Ja, alle butikkene skal være oppe på release. Jeg kjenner ikke til noe annet enn det :). Om du er usikker på en spesifikk butikk der du bor, så spør denne da ;).

Lenke til kommentar
jepp! skal det! Et spørsmål til!

Hvilke butikker åpner kl.12, sånn at man kan komme dit da å hente din PS3 første min. sånn som det var med WII på f.eks. den store spaceworld butikken i Oslo! (husker ikke hva den heter)

8161572[/snapback]

Det var vel bare Platekompaniet i Bogstadveien som åpnet 23.59 den 7. desember?

Lenke til kommentar
Jeg forhåndsbestilte fra Lefdal tidligere idag, mailet om sporingsnummer, fikk beskjed at det vil dukke opp når de sender dem ut 23. Mars, regner med at hun jenta på kundesenteret var uinformert, og at kundene mottar disse den 23.

 

Forstår ikke hvorfor Elkjøp/Lefdal ikke kan gå klart ut med denne informasjonen på sin nettside eller lignende, da det tydeligvis er flere av oss som er usikre på akkurat dette.

 

Virker som Lefdal er utsolgt (?) De var ikke det da jeg bestilte, håper det ikke blir noe klunder og jeg sitter igjen med null konsoll den 23. Ville ha vært så jævla typisk.

8161054[/snapback]

 

Hvorfor går du ut ifra at det verst tenkelige kan skje? :)

 

Håper jo på det beste. Men best å være føre var, så blir man ikke så altfor skuffet. ;) Det er ikke mulig å forhåndsbestille hos Lefdal lenger (heller), regner med at de stoppet da de hadde solgt ut de maskinene de hadde til forhåndsbestlling.

 

Forresten, kan PS3 lese PS2 minnekort? Er det noen som vet det? har en savegame på FF12, og har ikke særlig lyst til å starte på nytt igjen. :(

Lenke til kommentar

Stort sett de fleste nettbutikker jeg har handlet varer fra (forhåndsbestillt) har sendt varen slik at jeg har den på dagen eller faktisk i et par tilfeller 1-2 dager før.

Jeg vil anta at Elkjøp/Lefdal sender dem ut 1-2 dager før, men at de uvitende ansatte egentlig ikke vet noe om dette og bare antar at det blir sendt på release datoen..

Lenke til kommentar
Dette synes jeg er positivt for Sony sin del. Mange tunger ville jo ha det til at det ville bugne av PS3 til lansering pga stiv pris.

8165074[/snapback]

Dette kommer sikkert litt av alle de rapportene om engelske butikker som sliter med å fylle forhånds-bestillingene sine. Men dette har sikkert mer med tilgjengelighet enn etterspørsel, men på den annen side er det jo lett å forvente att det går litt tregere for sony ettersom dem er sist på banen og mange allerede har en konsoll + alle de som har importert en konsoll er vel de som ville vært mest giret på å stå i kø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...