picpac Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 I går forhåndsbestilte jeg ps 3 hos elkjøp, når jeg sjekket orderen til morgen i dag stod den til reservert. Når jeg kikket nå står den som sendt? Hva mener de med det? Regner ikke med den er sendt for å si det sånn... Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg var på den lokale Elkjøp-butikken i går for å forhøre meg litt, og sånn jeg forsto det så gjelder den internett-dealen også i butikken. 5999,- pluss spill og DVD, sa han. Men til tross for at dette er et Elkjøp Stormarked, så trodde han at det bare kom rundt 30 maskiner til den butikken. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Orker ikke å lese gjennom alt pga trøtthet. Men mitt spørrsmål lyder som følger: Vil det være mulig å få tak i en ps3 dersom jeg camper utenfor en elkjøp natt til lanseringsdatoen? 8141223[/snapback] sendte en mail til elkjøp etter at de sa på elkjøp i sandvika at de ikke ville ha ps3 i butikk på lanseringsdag. Hei og takk for din henvendelse Ja, dette stemmer! Produktet vil bli solgt i butikk i fremtiden, men selges kun via nettbutikken i første omgang. Ønsker deg en fortsatt fin dag. Vennlig hilsen Hege Elkjøp Kundesenter www.elkjop.no 815 32 000 8144607[/snapback] Jeg synes det er fantastisk at du klarte å sette likhetstegn mellom eposten fra Elkjøp og det at de ikke ville ha PS3 i butikken på lanseringsdatoen. FANTASTISK! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Den eposten sier "for øyeblikket kan du ikke kjøpe i butikk, men kun på nett". Beklageligvis så er det for mange mennesker på kundesenteret som ikke har fått all info, eller ikke husker den kanskje. Elkjøp skal selvfølgelig ha maskiner på releasedato - noe annet ville jo vært idioti. Med mindre noe har blitt endret siden fredag for et par dager siden, da jeg sist fikk oppdatert info fra _sikker_ kilde. (Mao ikke bare fra en annen selger på jobben.) Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg vedder alle sparepengene mine på at elkjøps fysiske butikker vil ha PS3 på lanseringsdatoen Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) I går forhåndsbestilte jeg ps 3 hos elkjøp, når jeg sjekket orderen til morgen i dag stod den til reservert. Når jeg kikket nå står den som sendt? Hva mener de med det? Regner ikke med den er sendt for å si det sånn... 8144654[/snapback] Det står sent på min og. Sendte melding til elkjøp om dette og de sa at det var en feil Endret 13. mars 2007 av gitarfreak Lenke til kommentar
picpac Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Ok. Kanskje vi aldri får den for de mener de har sendt den Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Dette fikk jeg som svar fra komplett i går: Hei. Om alt går som planlagt, så sender vi ut den 22. Mvh GOS Kundesenter Komplett.no Lenke til kommentar
dracula Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Tenker å forhåndsbestille, men det er vel ikke utsolgt? Det er jo fortsatt mulig å forhåndsbestille.. Lenke til kommentar
jic Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Expert skal ha sånn Elektrofil messe neste uke, og i den forbindelse så fikk jeg en annonse der hvor det stod at PS3 skal selges til messepris, noe pris sto det dessverre ikke der. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Expert skal ha sånn Elektrofil messe neste uke, og i den forbindelse så fikk jeg en annonse der hvor det stod at PS3 skal selges til messepris, noe pris sto det dessverre ikke der. 8157046[/snapback] Fint at jeg skal dit dagene før det åpner for folk flest da. Lenke til kommentar
jic Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Du får ikke kjøpt noe før på lørdag. Pleier å vise bare frem først og så selger de på forbruker dagene. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Du får ikke kjøpt noe før på lørdag. Pleier å vise bare frem først og så selger de på forbruker dagene. 8157157[/snapback] Vi får se... i værste fall så får jeg ta turen på lørdag hvis prisen blir veldig god. Får bare snakke med agentene der inne. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Nå er tilbudet de hadde i nettbutikken på elkjøp utsolgt... Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Lefdal har fremdeles tilbudet for dere som fikk litt panikk nå. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Lefdal har fremdeles tilbudet for dere som fikk litt panikk nå. 8159067[/snapback] Vet, og jeg er en av de som nok vil bestille derfra.. Regner med de har samme leveringsdato som elkjøp? Noe annet ville være merkelig!.. Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ringte elkjøp nå og han sa at han garanterte at maskinen ville være på postkontoret 23 mars. Han sa at de sender den ut dagen før. Han sa 100% sikkert at jeg vil han den denne dagen. Bor i Akershus og det var ikke noe problem. Han sa hvis man derimot bodde i Honningsvåg kunne det ta noen dager ekstra. Så da er det bare å krysse fingrene og håpe dette stemmer Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Må du vente på hentelapp fra posten, eller kan du gå opp på posten 23 mars og hente den då? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Må du vente på hentelapp fra posten, eller kan du gå opp på posten 23 mars og hente den då? 8160455[/snapback] skaffet du et sporingsnummer, kan du hente den selv om du ikke har fått hentelapp Fredag, Såklart bare vist den ligger på postkontoret da :!: Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hvordan får du tak i sporingsnummer?? Har bestilt fra elkjøp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå