Gå til innhold

Playstation 3 forhåndsbestilling


henrikr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var på den lokale Elkjøp-butikken i går for å forhøre meg litt, og sånn jeg forsto det så gjelder den internett-dealen også i butikken. 5999,- pluss spill og DVD, sa han. Men til tross for at dette er et Elkjøp Stormarked, så trodde han at det bare kom rundt 30 maskiner til den butikken.

Lenke til kommentar
Orker ikke å lese gjennom alt pga trøtthet. Men mitt spørrsmål lyder som følger: Vil det være mulig å få tak i en ps3 dersom jeg camper utenfor en elkjøp natt til lanseringsdatoen?

8141223[/snapback]

sendte en mail til elkjøp etter at de sa på elkjøp i sandvika at de ikke ville ha ps3 i butikk på lanseringsdag.

 

 

Hei og takk for din henvendelse

 

Ja, dette stemmer!

Produktet vil bli solgt i butikk i fremtiden, men selges kun via nettbutikken i første omgang.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

 

Vennlig hilsen

Hege

Elkjøp Kundesenter

www.elkjop.no

815 32 000

8144607[/snapback]

 

Jeg synes det er fantastisk at du klarte å sette likhetstegn mellom eposten fra Elkjøp og det at de ikke ville ha PS3 i butikken på lanseringsdatoen. FANTASTISK! :w00t:

Lenke til kommentar

Den eposten sier "for øyeblikket kan du ikke kjøpe i butikk, men kun på nett".

 

Beklageligvis så er det for mange mennesker på kundesenteret som ikke har fått all info, eller ikke husker den kanskje.

 

Elkjøp skal selvfølgelig ha maskiner på releasedato - noe annet ville jo vært idioti. Med mindre noe har blitt endret siden fredag for et par dager siden, da jeg sist fikk oppdatert info fra _sikker_ kilde. (Mao ikke bare fra en annen selger på jobben.)

Lenke til kommentar
I går forhåndsbestilte jeg ps 3 hos elkjøp, når jeg sjekket orderen til morgen i dag stod den til reservert. Når jeg kikket nå står den som sendt? Hva mener de med det? Regner ikke med den er sendt for å si det sånn...

8144654[/snapback]

 

Det står sent på min og. Sendte melding til elkjøp om dette og de sa at det var en feil :)

Endret av gitarfreak
Lenke til kommentar

Ringte elkjøp nå og han sa at han garanterte at maskinen ville være på postkontoret 23 mars. Han sa at de sender den ut dagen før. Han sa 100% sikkert at jeg vil han den denne dagen. Bor i Akershus og det var ikke noe problem. Han sa hvis man derimot bodde i Honningsvåg kunne det ta noen dager ekstra. Så da er det bare å krysse fingrene og håpe dette stemmer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...