Gå til innhold

Playstation 3 forhåndsbestilling


henrikr

Anbefalte innlegg

Hei og takk for din henvendelse

 

Beklager at du har fått feil informasjon fra oss.

Din bestilling blir sendt fra oss dagen før lanseringsdatoen, altså 22.03.07

 

Lykke til med ny spillmaskin.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

8135723[/snapback]

 

Hvem fikk du den fra? Elkjøp?

 

Var ute på elkjøp i dag forresten. Snakket med 1-2-3-4-5 stykker tror jeg fordi ingen hadde noe konkret svar. Så skrudde jeg opp på temperamentet litt og ba om å få snakke med daglig leder / skiftleder. Så satte vi oss i sofaen og snakket om dette. Han forstod mine bekymringer. Gikk inn på kontoret og tok en tlf. Kom ut igjen og sa at min konsoll skulle være på mitt lokale postkontor 23. mars.

 

Jeg spurte så om han kunne love det. Så svarte han, vi kan love at vi sender konsollen ut før lanseringsdagen. Vi kan ikke love at det skjer uforutsette ting med posten.

Endret av henrikr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei og takk for din henvendelse

 

Beklager at du har fått feil informasjon fra oss.

Din bestilling blir sendt fra oss dagen før lanseringsdatoen, altså 22.03.07

 

Lykke til med ny spillmaskin.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

8135723[/snapback]

 

Hvem fikk du den fra? Elkjøp?

 

Var ute på elkjøp i dag forresten. Snakket med 1-2-3-4-5 stykker tror jeg fordi ingen hadde noe konkret svar. Så skrudde jeg opp på temperamentet litt og ba om å få snakke med daglig leder / skiftleder. Så satte vi oss i sofaen og snakket om dette. Han forstod mine bekymringer. Gikk inn på kontoret og tok en tlf. Kom ut igjen og sa at min konsoll skulle være på mitt lokale postkontor 23. mars.

 

Jeg spurte så om han kunne love det. Så svarte han, vi kan love at vi sender konsollen ut før lanseringsdagen. Vi kan ikke love at det skjer uforutsette ting med posten.

8135888[/snapback]

 

Fikk den fra elkjøp ja :) Tror vi får den på lanseringsdagen, ellers hadde elkjøp fått sinnsykt med mail :tease:

Lenke til kommentar

Fra Komplett.no idag:

 

Hei.

 

Det kommer an på når vi får de inn. Foreløpig vet vi bare at konsollene er på vei til oss. Komemr de før den 23. så går de nok ut 22-23. Kommer de den 23. så kommer det litt an på når på dagen vi får de.

Mest sannsynlig så får vi de før den 23. slik at vi får shippet de den 23.

 

Mvh

GOS

Kundesenter Komplett.no

Lenke til kommentar
Tror dere jeg som bor i Kr.Sand vil få min på lanseringsdag om de sender den 22. Mars?

8137511[/snapback]

Det kommer an på når på dagen pakken sendes, om det oppstår uforutsette ting på veien, om ditt lokale postkontor er raske og samarbeidsvillige og om pakken sendes Rekommandert eller ikke. Dunno.

Lenke til kommentar
Rart at de sier noe helt annet når man ringer kundeservice. Jaja.. tror jeg stiller meg utenfor elkjøp jeg.

8135489[/snapback]

Etter hva jeg har blitt fortalt både på elkjøp/lefdal er at det ikke vil bli solgt en eneste Ps3 fra butikk på lanseringsdag

8135700[/snapback]

Hehehehe mye...hvem i alle dager skulle ha gitt deg slik info?

 

ALLE Elkjøpbutikker kommer til å ha sin andel av PS3, spill, og tilbehør på lanseringsdato. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Rart at de sier noe helt annet når man ringer kundeservice. Jaja.. tror jeg stiller meg utenfor elkjøp jeg.

8135489[/snapback]

Etter hva jeg har blitt fortalt både på elkjøp/lefdal er at det ikke vil bli solgt en eneste Ps3 fra butikk på lanseringsdag

8135700[/snapback]

Hehehehe mye...hvem i alle dager skulle ha gitt deg slik info?

 

ALLE Elkjøpbutikker kommer til å ha sin andel av PS3, spill, og tilbehør på lanseringsdato. Enkelt og greit.

8137848[/snapback]

 

 

Vet du hva prisen i butikken blir? :) Send meg gjerne PM om du vet, ville vært veldig takknemlig!

Lenke til kommentar

Virker som Sony virkelig har tenkt å bombe hele europa med nok konsoller, utrolig digg... Virker nesten som om vi kan bade i dem nå :D

Sikker på at Europa blir Sonys store marked i denne konsollkrigen pga kjøpekraften (vi er så rike asså) :p

 

Jeg kjøper PS3 mest pga Blu-Ray og fordi jeg får en sexy konsoll med på kjøpet :p

Lenke til kommentar
Virker som Sony virkelig har tenkt å bombe hele europa med nok konsoller, utrolig digg... Virker nesten som om vi kan bade i dem nå :D

Sikker på at Europa blir Sonys store marked i denne konsollkrigen pga kjøpekraften (vi er så rike asså) :p

 

Jeg kjøper PS3 mest pga Blu-Ray og fordi jeg får en sexy konsoll med på kjøpet :p

8141629[/snapback]

Helt klart at Sony har pushet en haug konsoller, ja. Elkjop tar fortsatt forhåndsbestillinger med garantert dato.

 

Det som fikk meg til å shoppe var muligheten til å kjøre HD-avspilling over nettverk fra PC og rett til TV med AC3 og HDMI (via Linux). En stille mediasenter PC som gjør det samme ville fort kostet mer. Og motorstorm og GT HD, da :)

Lenke til kommentar

Støtter tidligere innlegg her, og tror faktisk at Sony har flere konsoller tilgjengelig ved launch enn sine next gen-konkurrenter.

Den høye prisen kombinert med at flere butikker fortsatt har løfte om konsoll på lanseringsdagen er en ting, men kjøpekraften i Europa (og Norge som etter ryktene får dobbelt så mange konsoller som f.eks. Danmark) er også viktige faktorer.

 

Pluss; sony har hatt god tid til å produsere og shippe mange nok PS3`er til vår del av verden etter en ikke alt for glimrende lansering i Asia og USA.

 

Får bare håpe de gode spillene dukker opp snart...

 

 

Virker som Sony virkelig har tenkt å bombe hele europa med nok konsoller, utrolig digg... Virker nesten som om vi kan bade i dem nå :D

Sikker på at Europa blir Sonys store marked i denne konsollkrigen pga kjøpekraften (vi er så rike asså) :p

 

Jeg kjøper PS3 mest pga Blu-Ray og fordi jeg får en sexy konsoll med på kjøpet :p

8141629[/snapback]

Helt klart at Sony har pushet en haug konsoller, ja. Elkjop tar fortsatt forhåndsbestillinger med garantert dato.

 

Det som fikk meg til å shoppe var muligheten til å kjøre HD-avspilling over nettverk fra PC og rett til TV med AC3 og HDMI (via Linux). En stille mediasenter PC som gjør det samme ville fort kostet mer. Og motorstorm og GT HD, da :)

8143867[/snapback]

Lenke til kommentar
Orker ikke å lese gjennom alt pga trøtthet. Men mitt spørrsmål lyder som følger: Vil det være mulig å få tak i en ps3 dersom jeg camper utenfor en elkjøp natt til lanseringsdatoen?

8141223[/snapback]

sendte en mail til elkjøp etter at de sa på elkjøp i sandvika at de ikke ville ha ps3 i butikk på lanseringsdag.

 

 

Hei og takk for din henvendelse

 

Ja, dette stemmer!

Produktet vil bli solgt i butikk i fremtiden, men selges kun via nettbutikken i første omgang.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

 

Vennlig hilsen

Hege

Elkjøp Kundesenter

www.elkjop.no

815 32 000

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...